Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 16299225
ostatnia aktualizacja: 25.04.2024 13:13

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego

Skład komisji:

Włodzimierz Majewski-Przewodniczący

Urszula Ćwiertnia

Zbigniew Hącia

Ryszard Tasarz 

Dariusz Matysiak

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie bezpieczeństwa obywateli, ruchu drogowego oraz likwidacji zagrożeń środowiskowych.



Termin najbliższego posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego:

 

16.10.2018 r., godz. 15:00, Urząd Gminy, salka konferencyjna na I piętrze. Temat: podsumowanie prac komisji w kadencji 2014-2018.                                                    

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2018 rok (203,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2018 07:16
24.01.2018 782 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2017 rok (208,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:24
16.12.2016 846 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2016 rok (143,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:40
21.12.2015 979 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2015 rok (135,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1219 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.01.2015 (106,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1045 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.02.2015 (112,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1128 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.03.2015 (117,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1146 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.04.2015 (115,64 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1109 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.05.2015 (257,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 1308 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.06.2015 (0,00 B)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 1035 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.08.2015 (269,25 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/09/2015 08:50
23.09.2015 1202 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.09.2015 (184,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/10/2015 11:33
29.10.2015 938 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.10.2015 (228,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/11/2015 11:17
25.11.2015 952 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.11.2015 (367,27 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2015 08:45
09.12.2015 914 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 03.12.2015 (247,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/01/2016 08:15
13.01.2016 1202 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.01.2016 (298,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/03/2016 14:31
07.03.2016 846 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 18.02.2016 (266,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/03/2016 11:00
23.03.2016 939 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.03.2016 (194,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2016 08:34
02.06.2016 880 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.04.2016 (263,66 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2016 08:34
02.06.2016 985 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.05.2016 (238,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:50
24.08.2016 820 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.06.2016 (226,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:45
24.08.2016 865 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.08.2016 (273,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2016 08:28
14.12.2016 1183 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.09.2016 (390,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2016 11:27
03.11.2016 953 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.10.2016 (458,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/11/2016 08:19
23.11.2016 827 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.11.2016 (327,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2016 08:29
14.12.2016 820 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 13.12.2016 (310,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/01/2017 07:20
25.01.2017 952 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.01.2017 (317,41 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 10:17
22.02.2017 804 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.02.2017 (434,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/03/2017 11:47
29.03.2017 826 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.03.2017 (361,30 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/04/2017 08:43
26.04.2017 962 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.04.2017 (269,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2017 12:06
21.06.2017 889 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.05.2017 (229,51 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2017 12:06
21.06.2017 800 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.06.2017 (491,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:28
27.09.2017 737 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.08.2017 (595,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:29
27.09.2017 722 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 05.09.2017 (298,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:29
27.09.2017 744 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.09.2017r. (393,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/10/2017 12:15
25.10.2017 969 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.10.2017 (422,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2017 07:51
03.11.2017 766 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.11.2017 (483,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/12/2017 07:47
20.12.2017 713 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.11.2017 (304,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/12/2017 07:47
20.12.2017 701 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.12.2017 (412,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2018 07:10
24.01.2018 966 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.01.2018 (94,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/02/2018 07:30
28.02.2018 693 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.02.2018 (67,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/03/2018 12:00
21.03.2018 654 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.03.2018 (65,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2018 09:03
30.05.2018 657 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.04.2018 (107,35 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2018 09:03
30.05.2018 667 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.05.2018 (82,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/08/2018 16:20
27.08.2018 628 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.06.2018 (223,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2018 07:04
29.08.2018 787 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.07.2018 (107,56 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2018 07:06
29.08.2018 628 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.08.2018 (90,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/09/2018 12:08
21.09.2018 630 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.01.2022 (41,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/03/2022 08:40
09.03.2022 225 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.09.2018 (70,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/10/2018 10:28
26.10.2018 669 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 05/01/2015 10:46
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 09/03/2022 08:40
  • Liczba odsłon: 55112
  • Ilość załączników: 52
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00