Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 2150330
ostatnia aktualizacja: 18.10.2017 15:25

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

STANOWISKA I PRACOWNICY

Kierownik Wydziału

Agnieszka Serafin

pok. nr 107

tel. 61-8926-291

Zastępca Kierownika Wydziału

Marcin Kołodziejczak

pok. nr 116

tel. 61-8926-265

stanowiska ds. gospodarki nieruchomościami

Joanna Łukasik 

Aleksandra Turkowiak

pok. nr 115

tel. 61-8926-267

Katarzyna Zawistowska

Weronika Wiśniewska

pok. nr 108

tel. 61-8926-296

stanowisko ds. świetlic wiejskich i domów osiedlowych

Mirosław Stencel

pok. nr 116

tel. 61- 278 54 30

ZADANIA WYDZIAŁU

1. nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości

2. prowadzenie spraw związanych z przetargowym i bezprzetargowym zbyciem nieruchomości, w tym organizacja i obsługa przetargów

3. oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, użyczenie, najem i dzierżawę

4. najem, dzierżawa i użyczanie nieruchomości przez Gminę, w tym na cele jednostek pomocniczych

5. aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu

6. przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

7. komunalizacja nieruchomości z mocy prawa i na wniosek Gminy

8. przygotowywanie wniosków o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych na cele publiczne

9. odszkodowania za nieruchomości przejęte na rzecz Gminy

10. ustanawianie służebności i prawa użytkowania nieruchomości

11. wykonywanie prawa pierwokupu

12. zasiedzenie nieruchomości

13. prowadzenie ewidencji nieruchomości należących do zasobu gminnego

14. przygotowywanie informacji o stanie mienia komunalnego

15. ujawnianie na rzecz Gminy praw do nieruchomości

16. prowadzenie spraw podziałów i rozgraniczenia nieruchomości

17. ustalanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu nieruchomości w wyniku ich podziału lub na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej

18. ustalanie jednorazowej opłaty planistycznej od zmiany wartości nieruchomości związanej z uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

19. naliczanie opłat z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości

20. ochrona gruntów rolnych i leśnych w zakresie opłat za wyłączenie z produkcji

21. rozliczanie opłat za korzystanie z nieruchomości bez względu na tytuł prawny do nieruchomości –na cele Gminy (czynsze, media, prace remontowe itp.)

22. gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym oraz lokali użytkowych (z wyłączeniem budynku Urzędu Gminy przy ul. Szkolnej 13 i remiz)

23. rozliczanie opłat i należności z tytułu posiadanych przez Gminę udziałów w nieruchomościach wspólnych wspólnot mieszkaniowych (m.in. koszty utrzymania, zarządu, mediów) oraz współpraca z tymi wspólnotami

24. współpraca z wyznaczonym zarządcą (administratorem) gminnego zasobu mieszkaniowego i lokali użytkowych (m.in. zawieranie koniecznych umów i ich rozliczanie, współuczestniczenie w tworzeniu planu prac remontowych, rozliczanie opłat z tytułu dostarczenia mediów),

25. współpraca z Komisją Mieszkaniową oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Suchym Lesie w zakresie oddawania w najem lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy, w tym lokali socjalnych,

26. prowadzenie spraw z zakresu dostarczenia przez Gminę lokali socjalnych

27. prowadzenie spraw odszkodowań z tytułu niedostarczenia lokali mieszkalnych przez Gminę

28. prowadzenie rejestrów i ewidencji nieruchomości gminnych i wykorzystywanych przez Gminę z podziałem na poszczególne tryby zagospodarowania

29. prowadzenie spraw z pozyskiwaniem dokumentacji geodezyjnej na potrzeby gospodarki nieruchomościami

30. prowadzenie spraw związanych z wyceną nieruchomościami oraz opiniami i ekspertyzami z zakresu działalności Wydziału

31. nadzór nad prowadzeniem świetlic wiejskich i osiedlowych oraz domu osiedlowego w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno-gospodarczych

Załączniki

Załącznikwniosek o odszkodowanie za działkę gruntu przejętą pod drogę publiczną w wyniku podziału nieruchomości dokonanego na wniosek jej właściciela lub użytkownika wieczystego (175,10 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/08/2017 10:32
01.08.2017 23 Pobierz plik
Załącznikwniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości (29,70 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/08/2017 10:33
01.08.2017 32 Pobierz plik
Załącznikwniosek o rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej (dot. inwestycji) (173,57 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/08/2017 10:34
01.08.2017 30 Pobierz plik
Załącznikwniosek o rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej (173,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/08/2017 10:35
01.08.2017 21 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Wójt Gminy Suchy Las
  • Data dodania: 01/01/1970 01:00
  • Autor ostatniej modyfikacji: Joanna Urbaniak
  • Data ostatniej modyfikacji: 21/08/2017 16:18
  • Liczba odsłon: 619
  • Ilość załączników: 6
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00