Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 20901029
ostatnia aktualizacja: 31.10.2025 08:01

MODERNIZACJA UL. ŻURAWINOWEJ W SUCHYM LESIE,GMINA SUCHY LAS

Załączone pliki


Ogłoszenie o przetargu

ZałącznikTablica-ogłoszenie o zamówieniu (1,69 MB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2015 05:30
07.09.2015 836 Pobierz plik

Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami

Załącznikzal nr 3 do siwz-projekt umowy (403,46 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 11:21
05.09.2015 777 Pobierz plik
Załącznikzal nr 2 do siwz-formularz oferty (98,82 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 01:16
05.09.2015 762 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST1 (31,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 09:08
09.09.2015 716 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST2 (241,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 09:09
09.09.2015 723 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST3 (48,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/09/2015 02:05
04.09.2015 701 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST4 (37,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 719 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST5 (57,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 732 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST6 (80,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 738 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST7 (56,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 14:18
05.09.2015 708 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST8 (150,02 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 21:20
03.09.2015 892 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST9 (156,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 751 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST10 (80,90 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 739 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST11 (78,85 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:36
09.09.2015 723 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST12 (207,36 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2015 23:10
07.09.2015 780 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST13 (175,10 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 873 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST14 (169,47 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 20:27
03.09.2015 765 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST15 (230,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 719 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST16 (287,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 07:54
05.09.2015 727 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST17 (68,10 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 699 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST18 (63,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:27
09.09.2015 758 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST19 (337,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 06:05
03.09.2015 806 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST20 (870,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 00:21
05.09.2015 698 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST21 (82,43 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 22:00
03.09.2015 1099 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST22 (680,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 706 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: opis (34,30 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/09/2015 11:55
08.09.2015 687 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: plan sytuacyjny (1,85 MB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 779 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: przekroje normalne (150,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:43
31.08.2015 745 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: przedmiar-kanał technologiczny (92,09 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/09/2015 10:58
06.09.2015 854 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: przedmiar-drogowe (71,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2015 16:50
23.08.2015 822 Pobierz plik
ZałącznikSIWZ (7,21 MB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 11:43
05.09.2015 729 Pobierz plik

Wybór oferty najkorzystniejszej

ZałącznikTablica ogłoszeń - wybór oferty najkorzystniejszej 26.08.2015 (191,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2015 05:28
07.09.2015 733 Pobierz plik

Zawarcie umowy

ZałącznikTablica_ogloszenie o udzieleniu zamowienia (297,33 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2015 05:29
07.09.2015 649 Pobierz plik

Metryka

  • Opublikowano dnia: 13/07/2015 16:38
  • Termin składania ofert: 28/07/2015 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 28/07/2015 09:05
  • Wprowadzone przez: Tomasz Chorąży
  • Autor ostatniej modyfikacji: Tomasz Chorąży
  • Data ostatniej modyfikacji: 14/09/2015 11:45
  • Kategoria: Robota budowlana
  • Tryb przetargu: Przetarg Nieograniczony
  • Stan: Rozstrzygnięte - zawarcie umowy
  • Wartość: Powyżej 30 tys. euro
  • Odsłon: 30643
  • Ilość załączników: 33
  • Formularz kontaktowy
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Formularz kontaktowy


Przewiń do góry

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00