Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 16295266
ostatnia aktualizacja: 24.04.2024 13:21

27/2021 z dnia 16/02/2021

Zarządzenie nr 27/2021 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 16 lutego 2021 r. w sprawie zmiany terminu harmonogramie czynności w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2021/2022 do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Suchy Las.

Kategoria: Oświata

Słowa Kluczowe

  • W SPRAWIE ZMIANY TERMINU HARMONOGRAMIE CZYNNOśCI W POSTęPOWANIU REKRUTACYJNYM NA ROK SZKOLNY 2021/2022 DO PUBLICZNYCH SZKół PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINę SUCHY LAS.

Metryka

  • Wprowadzone przez: Katarzyna Mosor
  • Autor wpisu: Wójt Gminy Suchy Las
  • Symbol: 27/2021
  • Data podjęcia: 16/02/2021
  • Data dodania wpisu: 22/02/2021 15:43
  • Autor ostatniej modyfikacji: Katarzyna Mosor
  • Data ostatniej modyfikacji: 22/02/2021 15:44
  • Ilość załączników: 1
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Załączone pliki

Załącznik27/2021 z dnia 16.02.2021 (167,24 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2021 15:44
22.02.2021 198 Pobierz plik

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00