Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 16286566
ostatnia aktualizacja: 23.04.2024 14:48

Zarządzenie Nr 15/2018 z dnia 30/01/2018

Zarządzenie Nr 15/2018 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 30 stycznia 2018 roku w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz w postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2018/2019 do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Suchy Las

Kategoria: Sprawy Organizacyjne

Słowa Kluczowe

  • HARMONOGRAM CZYNNOśCI W POSTęPOWANIU REKRUTACYJNYM ORAZ W POSTęPOWANIU UZUPEłNIAJąCYM NA ROK SZKOLNY 2018/2019 DO PUBLICZNYCH SZKół PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINę SUCHY LAS

Metryka

  • Wprowadzone przez: Anna Stachowiak
  • Autor wpisu: Wójt Gminy Suchy Las
  • Symbol: Zarządzenie Nr 15/2018
  • Data podjęcia: 30/01/2018
  • Data dodania wpisu: 31/01/2018 13:44
  • Autor ostatniej modyfikacji: Anna Stachowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 31/01/2018 13:47
  • Ilość załączników: 1
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Załączone pliki

ZałącznikZarządzenie Nr 15/2018 (554,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/01/2018 13:47
31.01.2018 393 Pobierz plik

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00