Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Suchy Las Przeczytaj artykuł "Komisja Skarg, Wniosków i Petycji" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.suchylas.pl Tue, 25 Nov 2025 13:16:06 +0100 <![CDATA[Komisja Skarg, Wniosków i Petycji]]> Skład Komisji:

1. Krzysztof Łączkowski - Przewodniczący komisji

2. Iwona Koźlicka 

3. Wiesława Prycińska

4. Michał Przybylski


Przedmiot działania komisji określony jest w załączniku nr 7 do Statutu Gminy Suchy Las - Regulamin Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Suchy Las.

 

 

Termin najbliższego posiedzenia Komisji: 

14 listopada 2023 r., godz. 9.00, Urząd Gminy, salka na I piętrze. Temat: rozpatrzenie pisma w sprawie wstrzymania możliwości zatłaczania spalin pod grunty gminy.

 

Informacja o zmianie godziny odbycia posiedzenia Komisji:

Posiedzenie zaplanowane na dzień 14 listopada 2023 r., godz. 9.00 rozpocznie się o godz. 8:00 w sali konferencyjnej w budynku głównym Urzędu Gminy Suchy Las (I piętro, wejście przez pok. 105).


]]>
https://bip.suchylas.pl/artykul/komisja-skarg-wnioskow-i-petycji Tue, 22 Jan 2019 11:47:42 +0100