Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Suchy Las Przeczytaj artykuł "Nabór na stanowisko ds. zarządzania obiektami w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.suchylas.pl Tue, 25 Nov 2025 07:55:42 +0100 <![CDATA[Nabór na stanowisko ds. zarządzania obiektami w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las]]> KP. 210.10.2025.1
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13   
Wójt Gminy Suchy Las ogłasza nabór kandydatów na stanowisko ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las

1.     Określenie stanowiska: 
-      ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym.
2.     Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie,   
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d)    nieposzlakowana opinia,
e)    przestrzeganie zasad ujętych w „Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las” wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich,
f)     wykształcenie średnie,
g)    znajomość przepisów z zakresu ustaw: 
-      o gospodarce nieruchomościami (wybrane  zagadnienia),
-      Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
-      Kodeks postępowania administracyjnego (wybrane zagadnienia),
-      o gospodarce komunalnej,
-      o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
-      o samorządzie gminnym,
-      o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (podstawowe zagadnienia),
-      o własności lokali (wybrane zagadnienia), 
-      Prawo zamówień publicznych (podstawowe zagadnienia),
-      o finansach publicznych (podstawowe zagadnienia),
-      o pracownikach samorządowych (podstawowe zagadnienia),
-      o ochronie danych osobowych (podstawowe zagadnienia),
-      o dostępie do informacji publicznej (podstawowe zagadnienia),
-      Kodeks cywilny (wybrane zagadnienia), 
h)    minimum 3 letni staż pracy,
i)     zdolność do aktualizacji wiedzy i stosowania zmieniających się przepisów prawa w praktyce,
j)     dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel,
k)    posiadanie prawa jazdy kat. B.
3.    Wymagania dodatkowe:
a)    wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne 
b)    doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
c)     umiejętność analitycznego myślenia,
d)     umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, odpowiedzialność, kreatywność,  komunikatywność,
e)     studia podyplomowe lub kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami.
4.     Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
Do zakresu zadań na stanowisku ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym będzie należało w szczególności:
-      zarządzanie obiektami gminnymi, które administrowane są przez Urząd Gminy Suchy Las, w tym m.in. zlecanie prac naprawczych, konserwacyjnych, remontowych  i gwarancyjnych, 
-      nadzór nad prowadzeniem Domu Osiedlowego w Biedrusku, świetlic wiejskich i osiedlowych oraz stacji kolejowej w Golęczewie i dworca kolejowego w Złotnikach w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno – gospodarczych, w tym m.in. koordynacja pracy opiekunów tych obiektów i rozliczanie kosztów utrzymania,
-      realizacja zakupów sprzętu i zaopatrzenia na potrzeby funkcjonowania ww. obiektów,
-      prowadzenie książek obiektów budowlanych wspomnianych powyżej obiektów oraz zlecanie kontroli obiektów oraz nadzór nad ich realizacją, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, planowanie rocznego budżetu związanego z utrzymaniem, remontami oraz inwestycjami w zarządzanych obiektach. 

Ponadto, zadania Wydziału Komunalnego wymagają stałej współpracy z Zakładem Gospodarki Komunalnej Suchy Las Sp. z o.o., organami administracji publicznej, w tym m.in. 
ze Starostwem Powiatowym w Poznaniu, Centrum Kultury i Biblioteką Publiczną w Suchym Lesie oraz jednostkami ochotniczych straży pożarnych, a także Strażą Gminną Gminy Suchy Las i Policją. 
5.     Informacja o warunkach pracy: 
Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki rozpoczęcie pracy od godz. 9.00 do 10.00, zakończenie pracy od 17.00 do 18.00, po przepracowaniu 8 godzin, od wtorku do piątku rozpoczęcie pracy od 7.00 do 8.00, zakończenie pracy od 15.00 do 16.00, po przepracowaniu 8 godzin.
UWAGA: Zatrudnienie od dnia 2 stycznia 2026 r. 
6.     Informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%. 
7.     Wymagane dokumenty:
a)       list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem, 
b)       życiorys (CV),
c)       kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie,
d)       kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e)       kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
f)        oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii – opatrzone własnoręcznym podpisem,
g)       klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy – opatrzona własnoręcznym podpisem.

Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „stanowisko ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las”, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. 113B lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 3 grudnia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.suchylas.pl/artykuly/oferty-pracy-1 oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
W przypadku chęci pozostawienia aplikacji na potrzeby ewentualnego przyszłego poszukiwania osób na umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli opatrzonej własnoręcznym podpisem (opcjonalnie): 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich dla potrzeb ewentualnego poszukiwania osób na umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia prowadzonego przez Administratora danych osobowych – Wójta Gminy Suchy Las z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62–002 Suchy Las, przez okres najbliższych 6 miesięcy.”

Informujemy, że w Urzędzie Gminy Suchy Las obowiązują:

1.       Zasady bezpiecznej rekrutacji i zasady bezpiecznego nawiązywania współpracy 
z kontrahentem ujęte w rozdziale II Standardów ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las, stanowiących załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Standarów ochrony małoletnich 
w Urzędzie Gminy Suchy Las. Ze Standardami można się zapoznać na stronach BIP Urzędu Gminy Suchy Las: https://bip.suchylas.pl/364/standardy-ochrony-maloletnich/

2.       Wewnętrzna procedura dokonywania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych przyjęta Zarządzeniem nr 148/2024 z dnia 13 września 2024 r. w sprawie ustalenia 
w Urzędzie Gminy Suchy Las wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Z procedurą można się zapoznać na stronach BIP Urzędu Gminy Suchy Las: https://bip.suchylas.pl/zarzadzenie/2065/148-2024/

]]>
https://bip.suchylas.pl/nabor/n-nabor-na-stanowisko-ds-zarzadzania-obiektami-w-referacie-komunalnym-urzedu-gminy-suchy-las Fri, 21 Nov 2025 15:34:26 +0100