Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Suchy Las Przeczytaj artykuł "Sekretarz" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.suchylas.pl Tue, 25 Nov 2025 07:37:38 +0100 <![CDATA[Sekretarz]]>
SEKRETARZ

Marcin Kołodziejczak
tel. 61 8926 288
adres e-mail: marcin.kolodziejczak(at)suchylas.pl
pokój 118 

Sekretarz Gminy przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w poniedziałek w godzinach 16.00 do 17.00. 

Zakres zadań:

Sekretarz odpowiada w szczególności za: organizację pracy Urzędu, wdrażanie i przestrzeganie przepisów prawa oraz politykę zarządzania zasobami ludzkimi.

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  • nadzór i koordynacja w zakresie zapewnienia warunków organizacyjnych, technicznych i formalnych umożliwiających sprawną realizację zadań Urzędu,

  • realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie, w tym nadzór nad procedurą naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, służbą przygotowawczą i dyscypliną pracy pracowników,
  • zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w Urzędzie, w tym m.in. weryfikacja projektów uchwał Rady oraz nadzór nad sporządzaniem zarządzeń wydawanych przez Wójta,
  • bieżące dostosowywanie, w odniesieniu do zmieniających się potrzeb i zadań Urzędu, podziału zadań pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  • kształtowanie i usprawnianie systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji,
  • nadzór nad prawidłową obsługą klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, koordynowanie standardów i procedur w Urzędzie,
  • nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady oraz zarządzeń, pism okólnych i poleceń Wójta,
  • prowadzenie spraw z zakresu skarg, wniosków i petycji,
  • prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracyjnymi  osób zobowiązanych do ich składania,
  • koordynowanie realizacji obowiązków Gminy w zakresie przygotowania wyborów powszechnych, referendów, wyborów do organów jednostek pomocniczych Gminy oraz spisów powszechnych,
  • nadzór nad współpracą Urzędu z jednostkami pomocniczymi Gminy,
  • nadzór nad postępowaniami o udostępnienie informacji publicznej na wniosek,
  • koordynowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w Urzędzie i współdziałanie w realizacji kontroli zarządczej w gminnych jednostkach organizacyjnych,
  • nadzór nad sprawami z zakresu wykonywania przez Gminę nadzoru właścicielskiego nad podmiotami, w których Gmina posiada udziały/ akcje,
  • nadzór i koordynacja spraw związanych z nabywaniem przez Gminę spadków w drodze dziedziczenia ustawowego,
  • koordynowanie współpracy między nadzorowanymi komórkami oraz współpracy tych komórek z komórkami nadzorowanymi przez inne osoby z Kierownictwa.

 

 

Sekretarz bezpośrednio nadzoruje pracę:

  • Wydziału Spraw Obywatelskich i Teleinformatyki,
  • Biura Rady i Wójta Gminy,
  • Biura Kadr i Płac,
  • Archiwum Zakładowego,
  • stanowiska ds. nadzoru właścicielskiego

 

 

 

 

Oświadczenia majątkowe: dostępne w załącznikach

Na podstawie art. 24i ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 1153) dokonano wyłączenia części treści oświadczeń majątkowych dotyczących adresu zamieszkania składającego oświadczenie i miejsc położenia jego nieruchomości (zawarte w części B oświadczenia).

Wyłączenia danych zawartych w części B oświadczeń dokonała: Ewa Małyszek.

]]>
https://bip.suchylas.pl/artykul/sekretarz Sun, 01 Jun 2014 23:12:00 +0200