Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Suchy Las Przeczytaj artykuł "Wydział Spraw Obywatelskich i Teleinformatyki" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.suchylas.pl Tue, 25 Nov 2025 12:47:26 +0100 <![CDATA[Wydział Spraw Obywatelskich i Teleinformatyki]]>  

STANOWISKA I PRACOWNICY:

Kierownik Wydziału

Kamila Jankowiak 

pok. nr 8

tel. 61-8926-445

Zastępca Kierownika Wydziału - Informatyk Urzędu

Szymon Ciupak

pok. nr 111

tel. 61-8926-444

Biuro Obsługi Interesantów

Paulina Skrzypczak

Agnieszka Wincza

hol na parterze Urzędu

tel. 61 8926-250

stanowisko ds. kancelaryjnych

Anna Dudziak  

pok. nr 9

tel. 61 8926-501

stanowiska ds. ewidencji ludności

Katarzyna Nowicka-Socha 

Agnieszka Biczak 

Anna Garbicz

pok. nr 5

tel. 61 8926-278

stanowiska ds. ewidencji działalności gospodarczej

Karolina Czyżewska-Słowieńska

pok. nr 10

tel. 61 8926-448

 Emilia Rudnicka

 pok. nr 10

 tel. 61 8926-284

 informatycy

Tomasz Ozimek

pok. nr 111

tel. 61-8926-446

     Maciej Mikosik

      pok. nr 110

 tel. 61-8926-295

Artur Wielgosz

pok. nr 110

tel. 61-8926-295

stanowisko ds. administracyjnych

Paulina Stempska

pok. nr 10

tel. 61-8926-261

 

ZADANIA WYDZIAŁU:

  • zapewnienie obiegu dokumentów i korespondencji w Urzędzie,
  • obsługa interesantów,
  • obsługa kancelaryjna Urzędu i centrali telefonicznej,
  • ewidencja ludności i wydawanie dowodów osobistych,
  • prowadzenie spraw z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP,
  • prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
  • prowadzenie spraw gminnej i ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny,
  • prowadzenie spraw z zakresu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
  • wykonywanie zadań związanych z wyborami i referendami, w tym m.in. zapewnienie wyposażenia lokali wyborczych i udział w ich urządzaniu,
  • prowadzenie spraw z zakresu Centralnego Rejestru Wyborców i spisów wyborców,
  • zapewnienie teletechnicznej i informatycznej obsługi sesji Rady oraz spotkań, których organizatorem są organy Gminy,
  • prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku Gminy oraz jej odpowiedzialności cywilnej,
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Urzędu od strony materiałowej (m.in. zakupy materiałów i wyposażenia, zamawianie pieczęci i pieczątek, dostarczanie i odbiór przesyłek poza drogą pocztową, obsługa umów na korzystanie z telefonów komórkowych),
  • prowadzenie ewidencji ilościowej mienia ruchomego Urzędu o wartości poniżej 1000 zł,
  • prowadzenie punktu potwierdzania profilu zaufanego,
  • zapewnienie realizacji obowiązków w zakresie informatyzacji, nadzór nad wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych wspierających pracę Urzędu, w tym realizacja zadań z zakresu cyberbezpieczeństwa,
  • obsługa informatyczna Urzędu, w tym administrowanie systemami,
  • prowadzenie ewidencji obiektów innych niż hotelarskie, w których świadczone są usługi hotelarskie. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

wniosek o wpis do CEIDG tutaj 

]]>
https://bip.suchylas.pl/artykul/wydzial-spraw-obywatelskich-i-teleinformatyki Sun, 01 Jun 2014 23:34:03 +0200