W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zarządzenie Nr 115/2018

RSS
Zarządzenie nr: 115/2018
Wydane przez: Wójta Gminy Suchy Las
Z dnia: 13.08.2018
W sprawie: zmiany Zarządzenia nr 115/2017 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 23 sierpnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad rachunkowości dla projektu dofinansowanego ze środków z Unii Europejskiej pod nazwą "Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół w Chludowie celem poprawy środowiska naturalnego" - umowa nr RPWP.03.02.03-30-0007/16-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolski
Status: Obowiązujące

Zarządzenie Nr 115/2018 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2018 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 115/2017 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 23 sierpnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad rachunkowości dla projektu dofinansowanego ze środków z Unii Europejskiej pod nazwą "Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół w Chludowie celem poprawy środowiska naturalnego" - umowa nr RPWP.03.02.03-30-0007/16-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolski

Załączniki:

Zarządzenie Nr 115/2018
pdf, 302 kB
Wytworzył: Anna Stachowiak
Data wytworzenia: 29.08.2018
Opublikował w BIP: Anna Stachowiak
Data opublikowania: 29.08.2018 09:21
Data ostatniej aktualizacji: 29.08.2018 09:21
Liczba pobrań: 0
Data wytworzenia: 29.08.2018
Opublikował w BIP: Anna Stachowiak
Ostatnio zaktualizował: Wójt Gminy Suchy Las
Data ostatniej aktualizacji: 29.08.2018 09:20
Liczba wyświetleń: 1

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.