W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zarządzenie Nr 116/2018

RSS
Zarządzenie nr: 116/2018
Wydane przez: Wójta Gminy Suchy Las
Z dnia: 13.08.2018
W sprawie: zmiany Zarządzenia nr 86/2017 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 3 lipca 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad rachunkowości dla projektu dofinansowanego ze środków z Unii Europejskiej pod nazwą "Poprawa efektywności transportu publicznego i usprawnienie integracji różnych form transportu miejskiego w Poznaniu i gminie Suchy Las" - umowa nr RPWP.03.03.01-30-0023/16-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwo
Status: Obowiązujące

Zarządzenie Nr 116/2018 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2018 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 86/2017 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 3 lipca 2017 roku w sprawie wprowadzenia zasad rachunkowości dla projektu dofinansowanego ze środków z Unii Europejskiej pod nazwą "Poprawa efektywności transportu publicznego i usprawnienie integracji różnych form transportu miejskiego w Poznaniu i gminie Suchy Las" - umowa nr RPWP.03.03.01-30-0023/16-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwo

Załączniki:

Zarządzenie Nr 116/2018
pdf, 305 kB
Wytworzył: Anna Stachowiak
Data wytworzenia: 29.08.2018
Opublikował w BIP: Anna Stachowiak
Data opublikowania: 29.08.2018 09:26
Data ostatniej aktualizacji: 29.08.2018 09:26
Liczba pobrań: 0
Data wytworzenia: 29.08.2018
Opublikował w BIP: Anna Stachowiak
Ostatnio zaktualizował: Wójt Gminy Suchy Las
Data ostatniej aktualizacji: 29.08.2018 09:26
Liczba wyświetleń: 1

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.