W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Biuro Rady i Wójta Gminy

RSS

 

STANOWISKA I PRACOWNICY:


stanowisko ds. obsługi Biura Rady

  Dorota Majchrzak 

  pok. nr 120

  tel. 61 8926-293 


stanowisko ds. obsługi sekretariatu       

            Anna Wieland

        pok. nr 102-104

        tel. 61 8926 251, fax 61 8125 212

        adres e-mail: sekretariat@suchylas.pl


        stanowisko ds. administracyjnych

        Izabela Julkowska 

        pok. nr 118

        tel. 61 8926-266 


 ZADANIA BIURA:

  • obsługa organizacyjna Rady, w tym obsługa administracyjno – kancelaryjna sesji Rady i posiedzeń komisji,
  • prowadzenie rejestrów uchwał Rady oraz klubów radnych,
  • przekazywanie uchwał Rady do organów nadzoru oraz do publikacji,
  • prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych oraz kontrola w zakresie terminowości udzielania na nie odpowiedzi,
  • udzielanie radnym wsparcia w wykonywaniu mandatu,
  • przyjmowanie projektów uchwał oraz innych dokumentów przeznaczonych na sesję Rady i kompletowanie materiałów na sesje Rady,
  • opracowywanie tekstów jednolitych aktów prawa miejscowego,
  • wspieranie Sekretarza w przygotowywaniu organizacji wyborów i referendów oraz spisów powszechnych,
  • prowadzenie, we współpracy z Sekretarzem, spraw z zakresu obsługi i współdziałania z gminnymi jednostkami pomocniczymi oraz koordynacja procesu przygotowania i wdrożenia tzw. zadań lokalnych,
  • organizacja wyborów do organów jednostek pomocniczych,
  • obsługa sekretariatu Wójta,
  • prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników,
  • przygotowywanie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji pracowników,
  • prowadzenie spraw dotyczących samochodów służbowych,
  • prowadzenie rejestrów wewnętrznych Urzędu niezastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych Urzędu (w szczególności: zarządzeń Wójta, zarządzeń Kierownika Urzędu, upoważnień i pełnomocnictw),
  • prenumerata prasy i publikacji specjalistycznych,
  • koordynowanie współpracy z GUS, w tym monitoring i nadzór nad terminowością oraz rzetelnością składanych sprawozdań,
  • prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia przez Gminę miejsc przeznaczonych do wykonywania przez osoby skazane prac społecznie użytecznych.
Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 30.12.2014
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 30.12.2014 12:30
Ostatnio zaktualizował: Kamila Ślęzak
Data ostatniej aktualizacji: 08.10.2025 12:10
Liczba wyświetleń: 9

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.