W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Straż Gminna

RSS

SIEDZIBA STRAŻY GMINNEJ:

Komenda Straży Gminnej                                                                         

ul. Dworcowa 2                                                             

62-002 Złotniki  

godziny pracy:

poniedziałek-piątek od 6.00 do 22.00  

sobota od 6.00-14.00                                                                                  

tel.: 61 8125-181                                                                                   

PATROL tel.:  606-310-419

adres e-mail: biuro@sg.suchylas.pl         

STANOWISKA I PRACOWNICY:

Komendant 

Rafał Makarewicz

Zastępca Komendanta 

.......................

Strażnicy

Mariusz Andrzejewski

Tomasz Basoń

Arkadiusz Cybulski

Zofia Furmanowska-Kowalska

Artur Julkowski

Sylwia Szenk 

Łukasz Nagengast

Patryk Rudiger

Piotr Telesiński

 

ZADANIA STRAŻY:

-          ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,

-          egzekwowanie przepisów prawa miejscowego Gminy, w szczególności w zakresie zasad utrzymania porządku i czystości w Gminie,

-          podejmowanie działań interwencyjnych na podstawie skarg i wniosków od mieszkańców Gminy,

-           współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia mieszkańców Gminy oraz pomoc w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych, a także innych miejscowych zagrożeń,

-          ochrona obiektów komunalnych i urządzań użyteczności publicznej,

-          współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w działaniach zabezpieczających i ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,

-          czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym przepisami o ruchu drogowym,

-          informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń,

-          zabezpieczanie miejsc przestępstw, katastrof lub innych podobnych zdarzeń,

-          doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsc ich zamieszkania,

-          konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb Gminy,

-          kontrola estetycznego wyglądu publicznych i prywatnych obiektów i urządzeń oraz ich otoczenia,

-          kontrola prawidłowości oznakowania i oświetlenia ulic i posesji, estetyki miejsc plakatowania i ogłoszeń oraz rozmieszczania reklam, itp.

-          Kontrola zabezpieczenia prac inwestycyjnych i remontowych, w tym także robót drogowych,

-          przeprowadzanie wizji lub kontroli lub asystowanie przy nich  - w przypadkach zgłoszonych przez pracowników Gminy,

-          wykrywanie wykroczeń oraz ściganie ich sprawców w trybie i na zasadach określonych w przepisach prawa.

 

 

Oświadczenia majątkowe prezentujemy w załącznikach.

Na podstawie art. 24i ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 1153) dokonano wyłączenia części treści oświadczeń majątkowych dotyczących adresu zamieszkania składającego oświadczenie i miejsc położenia jego nieruchomości (zawarte w części B oświadczenia).

Wyłączenia danych zawartych w części B oświadczeń dokonała: Ewa Małyszek.

 

 

 

Załączniki:

Wytworzył: Ewa Małyszek
Data wytworzenia: 03.09.2025
Opublikował w BIP: Ewa Małyszek
Data opublikowania: 03.09.2025 08:47
Data ostatniej aktualizacji: 03.09.2025 08:47
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Ewa Małyszek
Data wytworzenia: 03.09.2025
Opublikował w BIP: Ewa Małyszek
Data opublikowania: 03.09.2025 08:45
Data ostatniej aktualizacji: 03.09.2025 08:47
Liczba pobrań: 11
Wytworzył: Ewa Małyszek
Data wytworzenia: 10.02.2025
Opublikował w BIP: Ewa Małyszek
Data opublikowania: 10.02.2025 15:02
Data ostatniej aktualizacji: 03.09.2025 08:49
Liczba pobrań: 9
Wytworzył: Dorota Majchrzak
Data wytworzenia: 08.03.2024
Opublikował w BIP: Dorota Majchrzak
Data opublikowania: 08.03.2024 12:56
Data ostatniej aktualizacji: 08.03.2024 12:56
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Ewa Małyszek
Data wytworzenia: 26.06.2024
Opublikował w BIP: Ewa Małyszek
Data opublikowania: 26.06.2024 13:31
Data ostatniej aktualizacji: 26.06.2024 13:32
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Dorota Majchrzak
Data wytworzenia: 13.06.2023
Opublikował w BIP: Dorota Majchrzak
Data opublikowania: 13.06.2023 12:45
Data ostatniej aktualizacji: 13.06.2023 12:45
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Dorota Majchrzak
Data wytworzenia: 17.05.2022
Opublikował w BIP: Dorota Majchrzak
Data opublikowania: 17.05.2022 13:26
Data ostatniej aktualizacji: 17.05.2022 13:27
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Kamila Jankowiak
Data wytworzenia: 21.06.2021
Opublikował w BIP: Kamila Jankowiak
Data opublikowania: 21.06.2021 11:50
Data ostatniej aktualizacji: 21.06.2021 11:50
Liczba pobrań: 12
Marek Dłużewski za rok 2019
pdf, 222 kB
Wytworzył: Michał Rosada
Data wytworzenia: 15.07.2020
Opublikował w BIP: Michał Rosada
Data opublikowania: 15.07.2020 15:46
Data ostatniej aktualizacji: 15.07.2020 15:46
Liczba pobrań: 13
Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 29.12.2014
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 29.12.2014 12:45
Ostatnio zaktualizował: Kamila Ślęzak
Data ostatniej aktualizacji: 08.10.2025 14:00
Liczba wyświetleń: 9

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.