W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wydział Nieruchomości i Planowania Przestrzennego

RSS

STANOWISKA I PRACOWNICY

Kierownik Wydziału

Agnieszka Serafin

pok. nr 108

tel. 61-8926-291

Zastępca Kierownika Wydziału

Tomasz Lisowski

pok. nr 108

tel. 61-8926-265

stanowiska ds. nieruchomości i planowania przestrzennego

Katarzyna Rajmann-Trelka

pok. nr 107

tel. 61-8926-257

Katarzyna Zawistowska

pok. nr 107

tel. 61-8926-296

Joanna Łukasik 

pok. nr 116

tel. 61-8926-267

Kacper Malatyński (w zastępstwie za Agatę Lankiewicz)

pok.116

tel.61-8926-267

Robert Nowakowski

pok. nr 11 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)

tel. 61-8926-547

Sławomir Aptacy 

pok. nr 11 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)

tel. 61-8926-281

Katarzyna Schlegel-Kołodziejczak

pok. 9 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)

tel. 61-8926-518

Daria Tomaszewska

pok.109

tel.61-8926-504

Barbara Bajan

pok. 109

tel. 61-8926-504

Weronika Kowalska 

pok.109

tel.61-8926-509

Paweł Zieliński 

pok. nr 109

tel. 61-8926-509

 

ZADANIA WYDZIAŁU

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości, m.in. zbycie, nabycie, dzierżawa, najem, użyczenie, oddawanie w użytkowanie wieczyste lub w trwały zarząd,
  • komunalizacja nieruchomości z mocy prawa i na wniosek Gminy,
  • przygotowywanie wniosków o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych na cele publiczne,
  • prowadzenie spraw w zakresie odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Gminy,
  • ustanawianie służebności i prawa użytkowania nieruchomości oraz udzielanie zgody na umieszczanie infrastruktury technicznej w nieruchomościach gminnych niebędących drogami,
  • prowadzenie spraw dotyczących wykonywania prawa pierwokupu,
  • prowadzenie postępowań związanych z zasiedzeniem nieruchomości,
  • prowadzenie postępowań dotyczących opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku ich podziału lub na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,
  • prowadzenie postępowań dotyczących opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • naliczanie opłat z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości,
  • prowadzenie spraw z zakresu podziałów i rozgraniczania nieruchomości,
  • ochrona gruntów rolnych i leśnych w zakresie opłat za wyłączenie z produkcji,
  • rozliczanie opłat za korzystanie z nieruchomości - bez względu na tytuł prawny do nieruchomości - na cele Gminy (czynsze, media, prace remontowe itp.),
  • gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym oraz lokalami użytkowymi (z wyłączeniem budynku Urzędu przy ul. Szkolnej 13, innych budynków wykorzystywanych na cele administracyjne i remiz), w tym współpraca z wyznaczonymi zarządcami (administratorami),
  • rozliczanie opłat i należności z tytułu posiadanych przez Gminę udziałów w nieruchomościach wspólnych wspólnot mieszkaniowych (m.in. koszty utrzymania, zarządu, mediów) oraz współpraca z tymi wspólnotami,
  • współpraca z Komisją Mieszkaniową oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Suchym Lesie w zakresie oddawania w najem lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy,
  • prowadzenie spraw z zakresu dostarczania przez Gminę lokali mieszkalnych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem świetlic wiejskich i osiedlowych oraz domu osiedlowego w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno-gospodarczych,
  • koordynowanie spraw związanych z kształtowaniem ładu przestrzennego Gminy,
  • prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i procedurą uchwalania aktów planowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy, strategii rozwoju Gminy oraz planów społeczno – gospodarczych,
  • prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę,
  • współdziałanie z gminną komisją  urbanistyczno – architektoniczną,
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki łowieckiej, gospodarki leśnej oraz szkód łowieckich, w tym w szczególności współpraca z kołami łowieckimi.

Załączniki:

Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 19.12.2024
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 19.12.2024 10:41
Data ostatniej aktualizacji: 19.12.2024 10:42
Liczba pobrań: 9
Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 19.12.2024
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 19.12.2024 10:41
Data ostatniej aktualizacji: 19.12.2024 10:42
Liczba pobrań: 9
Wytworzył: Kamila Jankowiak
Data wytworzenia: 19.12.2024
Opublikował w BIP: Kamila Jankowiak
Data opublikowania: 19.12.2024 10:41
Data ostatniej aktualizacji: 19.12.2024 10:42
Liczba pobrań: 9
Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 19.12.2024
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 19.12.2024 10:40
Data ostatniej aktualizacji: 19.12.2024 10:42
Liczba pobrań: 11
Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 19.12.2024
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 19.12.2024 10:40
Data ostatniej aktualizacji: 19.12.2024 10:42
Liczba pobrań: 9
Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 08.01.2020
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 08.01.2020 13:35
Data ostatniej aktualizacji: 08.01.2020 13:35
Liczba pobrań: 12
oświadczenie
docx, 19 kB
Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 08.01.2020
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 08.01.2020 13:40
Data ostatniej aktualizacji: 08.01.2020 13:40
Liczba pobrań: 12
Wytworzył: Kamila Jankowiak
Data wytworzenia: 26.08.2020
Opublikował w BIP: Kamila Jankowiak
Data opublikowania: 26.08.2020 15:30
Data ostatniej aktualizacji: 26.08.2020 15:30
Liczba pobrań: 11
Wytworzył: Kamila Jankowiak
Data wytworzenia: 26.08.2020
Opublikował w BIP: Kamila Jankowiak
Data opublikowania: 26.08.2020 15:30
Data ostatniej aktualizacji: 26.08.2020 15:30
Liczba pobrań: 11
Wytworzył: Kamila Jankowiak
Data wytworzenia: 15.12.2022
Opublikował w BIP: Kamila Jankowiak
Data opublikowania: 15.12.2022 09:43
Data ostatniej aktualizacji: 15.12.2022 09:45
Liczba pobrań: 9
Formularz APP - wzór pisma
docx, 58 kB
Data wytworzenia: 20.03.2024
Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 20.03.2024 07:35
Data ostatniej aktualizacji: 27.08.2024 13:29
Liczba pobrań: 8
Formularz APP - wzór pisma
pdf, 129 kB
Data wytworzenia: 20.03.2024
Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 20.03.2024 07:35
Data ostatniej aktualizacji: 27.08.2024 13:29
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Paweł Zieliński
Data wytworzenia: 20.03.2024
Opublikował w BIP: Paweł Zieliński
Data opublikowania: 20.03.2024 07:35
Data ostatniej aktualizacji: 20.03.2024 07:36
Liczba pobrań: 9
Data wytworzenia: 20.03.2024
Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 20.03.2024 07:36
Data ostatniej aktualizacji: 27.08.2024 13:32
Liczba pobrań: 9
Wytworzył: Joanna Urbaniak
Data wytworzenia: 01.08.2017
Opublikował w BIP: Paweł Zieliński
Ostatnio zaktualizował: Wójt Gminy Suchy Las
Data ostatniej aktualizacji: 08.10.2025 16:42
Liczba wyświetleń: 9

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.