W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Sekretarz

RSS


SEKRETARZ

Marcin Kołodziejczak
tel. 61 8926 288
adres e-mail: marcin.kolodziejczak(at)suchylas.pl
pokój 118 

Sekretarz Gminy przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w poniedziałek w godzinach 16.00 do 17.00. 

Zakres zadań:

Sekretarz odpowiada w szczególności za: organizację pracy Urzędu, wdrażanie i przestrzeganie przepisów prawa oraz politykę zarządzania zasobami ludzkimi.

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  • nadzór i koordynacja w zakresie zapewnienia warunków organizacyjnych, technicznych i formalnych umożliwiających sprawną realizację zadań Urzędu,

  • realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie, w tym nadzór nad procedurą naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, służbą przygotowawczą i dyscypliną pracy pracowników,
  • zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w Urzędzie, w tym m.in. weryfikacja projektów uchwał Rady oraz nadzór nad sporządzaniem zarządzeń wydawanych przez Wójta,
  • bieżące dostosowywanie, w odniesieniu do zmieniających się potrzeb i zadań Urzędu, podziału zadań pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  • kształtowanie i usprawnianie systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji,
  • nadzór nad prawidłową obsługą klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, koordynowanie standardów i procedur w Urzędzie,
  • nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady oraz zarządzeń, pism okólnych i poleceń Wójta,
  • prowadzenie spraw z zakresu skarg, wniosków i petycji,
  • prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracyjnymi  osób zobowiązanych do ich składania,
  • koordynowanie realizacji obowiązków Gminy w zakresie przygotowania wyborów powszechnych, referendów, wyborów do organów jednostek pomocniczych Gminy oraz spisów powszechnych,
  • nadzór nad współpracą Urzędu z jednostkami pomocniczymi Gminy,
  • nadzór nad postępowaniami o udostępnienie informacji publicznej na wniosek,
  • koordynowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w Urzędzie i współdziałanie w realizacji kontroli zarządczej w gminnych jednostkach organizacyjnych,
  • nadzór nad sprawami z zakresu wykonywania przez Gminę nadzoru właścicielskiego nad podmiotami, w których Gmina posiada udziały/ akcje,
  • nadzór i koordynacja spraw związanych z nabywaniem przez Gminę spadków w drodze dziedziczenia ustawowego,
  • koordynowanie współpracy między nadzorowanymi komórkami oraz współpracy tych komórek z komórkami nadzorowanymi przez inne osoby z Kierownictwa.

 

 

Sekretarz bezpośrednio nadzoruje pracę:

  • Wydziału Spraw Obywatelskich i Teleinformatyki,
  • Biura Rady i Wójta Gminy,
  • Biura Kadr i Płac,
  • Archiwum Zakładowego,
  • stanowiska ds. nadzoru właścicielskiego

 

 

 

 

Oświadczenia majątkowe: dostępne w załącznikach

Na podstawie art. 24i ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 1153) dokonano wyłączenia części treści oświadczeń majątkowych dotyczących adresu zamieszkania składającego oświadczenie i miejsc położenia jego nieruchomości (zawarte w części B oświadczenia).

Wyłączenia danych zawartych w części B oświadczeń dokonała: Ewa Małyszek.

Załączniki:

Wytworzył: Ewa Małyszek
Data wytworzenia: 25.06.2025
Opublikował w BIP: Ewa Małyszek
Data opublikowania: 25.06.2025 13:43
Data ostatniej aktualizacji: 25.06.2025 13:43
Liczba pobrań: 17
Wytworzył: Ewa Małyszek
Data wytworzenia: 26.06.2024
Opublikował w BIP: Ewa Małyszek
Data opublikowania: 26.06.2024 13:18
Data ostatniej aktualizacji: 26.06.2024 13:18
Liczba pobrań: 11
Wytworzył: Dorota Majchrzak
Data wytworzenia: 13.06.2023
Opublikował w BIP: Dorota Majchrzak
Data opublikowania: 13.06.2023 12:32
Data ostatniej aktualizacji: 13.06.2023 12:32
Liczba pobrań: 9
Wytworzył: Dorota Majchrzak
Data wytworzenia: 17.05.2022
Opublikował w BIP: Dorota Majchrzak
Data opublikowania: 17.05.2022 12:33
Data ostatniej aktualizacji: 17.05.2022 12:33
Liczba pobrań: 6
Data wytworzenia: 27.09.2021
Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 27.09.2021 16:31
Data ostatniej aktualizacji: 27.09.2021 16:32
Liczba pobrań: 7
Wytworzył: Dorota Majchrzak
Data wytworzenia: 27.09.2021
Opublikował w BIP: Dorota Majchrzak
Data opublikowania: 27.09.2021 16:36
Data ostatniej aktualizacji: 27.09.2021 16:36
Liczba pobrań: 9
Joanna Nowak - za rok 2020
pdf, 306 kB
Data wytworzenia: 21.06.2021
Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 21.06.2021 11:45
Data ostatniej aktualizacji: 24.08.2021 11:23
Liczba pobrań: 9
Joanna Nowak - za rok 2019
pdf, 251 kB
Data wytworzenia: 15.07.2020
Opublikował w BIP:
Data opublikowania: 15.07.2020 15:38
Data ostatniej aktualizacji: 24.08.2021 11:24
Liczba pobrań: 8
Data wytworzenia: 01.06.2014
Opublikował w BIP: Joanna Urbaniak
Data opublikowania: 01.06.2014 23:12
Ostatnio zaktualizował: Kamila Ślęzak
Data ostatniej aktualizacji: 08.10.2025 16:15
Liczba wyświetleń: 35

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.