Nabór na stanowisko ds. zarządzania obiektami w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las
RSS| Stanowisko: | Nabór na stanowisko ds. zarządzania obiektami w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las |
|---|---|
| Miejsce pracy: | Urząd Gminy Suchy Las |
| Termin składania ofert: | 03.12.2025 do godz. 23:59 |
| Miejsce składania ofert: | w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. 113B lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las |
| Status: | aktualne |
KP. 210.10.2025.1
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13
Wójt Gminy Suchy Las ogłasza nabór kandydatów na stanowisko ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las
1. Określenie stanowiska:
- ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym.
2. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) przestrzeganie zasad ujętych w „Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las” wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich,
f) wykształcenie średnie,
g) znajomość przepisów z zakresu ustaw:
- o gospodarce nieruchomościami (wybrane zagadnienia),
- Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
- Kodeks postępowania administracyjnego (wybrane zagadnienia),
- o gospodarce komunalnej,
- o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
- o samorządzie gminnym,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (podstawowe zagadnienia),
- o własności lokali (wybrane zagadnienia),
- Prawo zamówień publicznych (podstawowe zagadnienia),
- o finansach publicznych (podstawowe zagadnienia),
- o pracownikach samorządowych (podstawowe zagadnienia),
- o ochronie danych osobowych (podstawowe zagadnienia),
- o dostępie do informacji publicznej (podstawowe zagadnienia),
- Kodeks cywilny (wybrane zagadnienia),
h) minimum 3 letni staż pracy,
i) zdolność do aktualizacji wiedzy i stosowania zmieniających się przepisów prawa w praktyce,
j) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel,
k) posiadanie prawa jazdy kat. B.
3. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne
b) doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
c) umiejętność analitycznego myślenia,
d) umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
e) studia podyplomowe lub kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zakresu zadań na stanowisku ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym będzie należało w szczególności:
- zarządzanie obiektami gminnymi, które administrowane są przez Urząd Gminy Suchy Las, w tym m.in. zlecanie prac naprawczych, konserwacyjnych, remontowych i gwarancyjnych,
- nadzór nad prowadzeniem Domu Osiedlowego w Biedrusku, świetlic wiejskich i osiedlowych oraz stacji kolejowej w Golęczewie i dworca kolejowego w Złotnikach w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno – gospodarczych, w tym m.in. koordynacja pracy opiekunów tych obiektów i rozliczanie kosztów utrzymania,
- realizacja zakupów sprzętu i zaopatrzenia na potrzeby funkcjonowania ww. obiektów,
- prowadzenie książek obiektów budowlanych wspomnianych powyżej obiektów oraz zlecanie kontroli obiektów oraz nadzór nad ich realizacją, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, planowanie rocznego budżetu związanego z utrzymaniem, remontami oraz inwestycjami w zarządzanych obiektach.
Ponadto, zadania Wydziału Komunalnego wymagają stałej współpracy z Zakładem Gospodarki Komunalnej Suchy Las Sp. z o.o., organami administracji publicznej, w tym m.in.
ze Starostwem Powiatowym w Poznaniu, Centrum Kultury i Biblioteką Publiczną w Suchym Lesie oraz jednostkami ochotniczych straży pożarnych, a także Strażą Gminną Gminy Suchy Las i Policją.
5. Informacja o warunkach pracy:
Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki rozpoczęcie pracy od godz. 9.00 do 10.00, zakończenie pracy od 17.00 do 18.00, po przepracowaniu 8 godzin, od wtorku do piątku rozpoczęcie pracy od 7.00 do 8.00, zakończenie pracy od 15.00 do 16.00, po przepracowaniu 8 godzin.
UWAGA: Zatrudnienie od dnia 2 stycznia 2026 r.
6. Informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie,
d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii – opatrzone własnoręcznym podpisem,
g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy – opatrzona własnoręcznym podpisem.
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „stanowisko ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las”, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. 113B lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 3 grudnia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.suchylas.pl/artykuly/oferty-pracy-1 oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
W przypadku chęci pozostawienia aplikacji na potrzeby ewentualnego przyszłego poszukiwania osób na umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli opatrzonej własnoręcznym podpisem (opcjonalnie):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich dla potrzeb ewentualnego poszukiwania osób na umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia prowadzonego przez Administratora danych osobowych – Wójta Gminy Suchy Las z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62–002 Suchy Las, przez okres najbliższych 6 miesięcy.”
Informujemy, że w Urzędzie Gminy Suchy Las obowiązują:
1. Zasady bezpiecznej rekrutacji i zasady bezpiecznego nawiązywania współpracy
z kontrahentem ujęte w rozdziale II Standardów ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las, stanowiących załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Standarów ochrony małoletnich
w Urzędzie Gminy Suchy Las. Ze Standardami można się zapoznać na stronach BIP Urzędu Gminy Suchy Las: https://bip.suchylas.pl/364/standardy-ochrony-maloletnich/
2. Wewnętrzna procedura dokonywania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych przyjęta Zarządzeniem nr 148/2024 z dnia 13 września 2024 r. w sprawie ustalenia
w Urzędzie Gminy Suchy Las wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Z procedurą można się zapoznać na stronach BIP Urzędu Gminy Suchy Las: https://bip.suchylas.pl/zarzadzenie/2065/148-2024/
| Odpowiedzialny za treść: | JOANNA KOZŁOWSKA |
|---|---|
| Wytworzył: | MARCIN KOŁODZIEJCZAK |
| Data wytworzenia: | 21.11.2025 |
| Opublikował w BIP: | Joanna Kozłowska |
| Data opublikowania: | 21.11.2025 15:34 |
| Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kozłowska |
| Data ostatniej aktualizacji: | 21.11.2025 15:40 |
| Liczba wyświetleń: | 36 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.