Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 17851299
ostatnia aktualizacja: 23.11.2024 09:20

Rejestr zmian

Drukuj
  • A
  • A
  • A
  • Powiększ tekst

Zarządzenie nr 28/2019 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 21.02.2019 r. w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego do oddziału dwujęzycznego klasy VII Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie na rok szkolny 2019/2020.

Opis: Utworzono Zarządzenie.

Redaktor: Katarzyna Nowak

Data zmiany: 24/04/2019 11:03

Typ elementu:

Zarządzenie nr 28/2019 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 21.02.2019 r. w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego do oddziału dwujęzycznego klasy VII Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie na rok szkolny 2019/2020.

Opis: Dodanie załącznika "28/2019" do Rozporządzenia.

Redaktor: Katarzyna Nowak

Data zmiany: 24/04/2019 11:04

Typ elementu:

Zarządzenie nr 28/2019 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 21.02.2019 r. w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego do oddziału dwujęzycznego klasy VII Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Suchym Lesie na rok szkolny 2019/2020.

Opis: Publikacja załącznika: 28/2019

Redaktor: Katarzyna Nowak

Data zmiany: 24/04/2019 11:04

Typ elementu:

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00