Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 7882457
ostatnia aktualizacja: 27.07.2021 21:20

Komisja Porządku Publicznego, Ochrony Środowiska i Spraw Komunalnych

Skład Komisji:

1. Marian Bajer - Przewodniczący Komisji

2. Robert Rozwadowski

3. Joanna Radzięda

4. Radosław Banaszak

5. Zbigniew Hącia

6. Włodzimierz Majewski

7. Anna Ankiewicz

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie  bezpieczeństwa i porządku publicznego, gospodarki odpadami, ściekowej i ochrony środowiska, spraw komunalnych, drogownictwa, inwestycji i ochrony zabytków.


Termin najbliższego posiedzenia Komisji:

23 czerwca 2021 r., godz. 9:30, posiedzenie w trybie zdalnym.Temat: Funkcjonowanie szkół podczas pandemii, Raport z realizacji programu ochrony środowiska oraz omówienie projektów uchwał przygotowanych na sesję czerwcową.

 

Gmina Suchy Las is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

 

Topic: Komisja Porządku Publicznego, Ochrony Środowiska i Spraw Komunalnych

Time: Jun 23, 2021 09:30 Warsaw

 

Join Zoom Meeting

https://zoom.us/j/91809851740?pwd=SkRtRzFjT2k2T1VncnFLUXJuQzUwUT09

 

Meeting ID: 918 0985 1740

Passcode: 654198


 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji na 2021 r. (16,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2020 15:02
28.12.2020 104 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2020 r. (16,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/12/2019 11:09
30.12.2019 231 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2019 r. (101,27 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/03/2019 12:06
06.03.2019 270 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.11.2018 r. (74,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 13:56
30.01.2019 314 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.12.2018 r. (62,68 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 13:57
30.01.2019 278 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.12.2018 r. (78,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 13:57
30.01.2019 275 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 30.01.2019 r. (76,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/03/2019 13:56
22.03.2019 261 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 13.02.2019 r. (88,82 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/03/2019 13:56
22.03.2019 454 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 20.02.2019 r. (79,52 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/03/2019 13:57
22.03.2019 309 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.03.2019 r. (98,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2019 14:08
23.05.2019 255 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.04.2019 r. (49,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2019 14:04
23.05.2019 273 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.05.2019 r. (110,22 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/08/2019 13:28
06.08.2019 255 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 05.06.2019 r. (81,55 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2019 09:29
29.08.2019 243 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 23.10.2019 r. (21,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/12/2019 07:00
23.12.2019 227 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.11.2019 r. (38,85 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/12/2019 07:01
23.12.2019 232 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.08.2019 r. (20,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/11/2019 09:17
13.11.2019 227 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 11.09.2019 r. (19,57 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/11/2019 09:18
13.11.2019 242 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 15.01.2020 r. (100,41 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/07/2020 10:35
30.07.2020 157 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.01.2020 r. (25,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/07/2020 10:35
30.07.2020 159 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.02.2020 r. (33,27 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/07/2020 10:35
30.07.2020 171 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 08.07.2020 r. (31,28 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/09/2020 09:16
08.09.2020 137 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.08.2020 r. (45,41 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 07:51
20.11.2020 108 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 23.09.2020 r. (42,17 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2020 10:17
14.12.2020 107 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.10.2020 r. (29,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2020 10:18
14.12.2020 102 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 27.01.2021 r. (33,94 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/03/2021 11:46
23.03.2021 56 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 24.02.2021 r. (44,31 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/03/2021 12:19
29.03.2021 59 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 24.03.2021 r. (47,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/05/2021 10:36
26.05.2021 33 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 16.04.2021 r. (37,71 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/05/2021 10:38
26.05.2021 34 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.04.2021 r. (41,73 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/06/2021 09:33
23.06.2021 12 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:43
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 23/06/2021 09:33
  • Liczba odsłon: 9132
  • Ilość załączników: 34
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)