Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 17799638
ostatnia aktualizacja: 21.11.2024 11:46

14/2020 z dnia 22/01/2020

Zarządzenie nr 14/2020 Wójt Gminy Suchy Las z dnia 20.01.2020 r. w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz w postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2020/2021 do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Suchy Las

Kategoria: Oświata

Słowa Kluczowe

  • HARMONOGRAM CZYNNOśCI W POSTęPOWANIU REKRUTACYJNYM ORAZ W POSTęPOWANIU UZUPEłNIAJąCYM NA ROK SZKOLNY 2020/2021 DO PUBLICZNYCH SZKół PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINę SUCHY LAS

Metryka

  • Wprowadzone przez: Katarzyna Nowak
  • Autor wpisu: Wójt Gminy Suchy Las
  • Symbol: 14/2020
  • Data podjęcia: 22/01/2020
  • Data dodania wpisu: 22/01/2020 10:31
  • Autor ostatniej modyfikacji: Katarzyna Nowak
  • Data ostatniej modyfikacji: 22/01/2020 10:33
  • Ilość załączników: 1
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Załączone pliki

Załącznik14/2020 (1,15 MB)
Ostatnia modyfikacja: 22/01/2020 10:33
22.01.2020 375 Pobierz plik

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00