Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 17840151
ostatnia aktualizacja: 22.11.2024 11:19

181/2022 z dnia 07/11/2022

Zarządzenie nr 181/2022 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 07 listopada 2022 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wydania zaświadczenia potwierdzającego wypłacenie dodatku węglowego albo pozytywnego rozpatrzenia wniosku o jego wypłatę

Kategoria: Sprawy Organizacyjne

Słowa Kluczowe

  • UPOWAżNIENIE DO PROWADZENIA POSTęPOWAń W SPRAWACH DOTYCZąCYCH WYPłATY DODATKU WęGLOWEGO

Metryka

  • Wprowadzone przez: Anna Wieland
  • Autor wpisu: Wójt Gminy Suchy Las
  • Symbol: 181/2022
  • Data podjęcia: 07/11/2022
  • Data dodania wpisu: 09/11/2022 14:51
  • Autor ostatniej modyfikacji: Anna Wieland
  • Data ostatniej modyfikacji: 09/11/2022 14:51
  • Ilość załączników: 1
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Załączone pliki

Załącznik181/2022 (117,42 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/11/2022 14:51
09.11.2022 79 Pobierz plik

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00