Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18022905
ostatnia aktualizacja: 20.12.2024 09:27

Zarządzenie Nr 11/2019 z dnia 21/01/2019

Zarządzenie Nr 11/2019 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 21 stycznia 2019 roku w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz w postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2019/2020 do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Suchy Las

Kategoria: Oświata

Słowa Kluczowe

  • HARMONOGRAM CZYNNOśCI W POSTęPOWANIU REKRUTACYJNYM ORAZ W POSTęPOWANIU UZUPEłNIAJąCYM NA ROK SZKOLNY 2019/2020 DO PUBLICZNYCH SZKół PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINę SUCHY LAS

Metryka

  • Wprowadzone przez: Anna Stachowiak
  • Autor wpisu: Wójt Gminy Suchy Las
  • Symbol: Zarządzenie Nr 11/2019
  • Data podjęcia: 21/01/2019
  • Data dodania wpisu: 24/01/2019 10:01
  • Autor ostatniej modyfikacji: Anna Stachowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 24/01/2019 10:02
  • Ilość załączników: 1
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Załączone pliki

ZałącznikZarządzenie Nr 11/2019 (904,69 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2019 10:02
24.01.2019 393 Pobierz plik

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00