Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18246360
ostatnia aktualizacja: 17.01.2025 12:01

Wydział Budowlano Inwestycyjny

STANOWISKA I PRACOWNICY:

Kierownik Wydziału

Tomasz Mikołajczak 
pok. nr A15
tel. 61 8926-441

 

Zastępca Kierownika Wydziału 

     ..................................
     pok. nr A14
     tel. 61 8926-585

stanowiska ds. budowlano-inwestycyjnych

Edyta Karpierz

pok. nr A16

tel.  61 8926-502

     Maciej Przybylski

     pok. nr A16

     tel.  61 8926-263

Maciej Dropik

pok. nr A14

tel. 61 8926-585

Emilia Górna

pok. nr A16

tel.61 8926-515

 

 

ZADANIA REFERATU: 

  • opracowywanie założeń do wieloletnich planów/ programów inwestycyjnych Gminy,
  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych w zakresie m.in. drogownictwa, infrastruktury technicznej służącej eksploatacji dróg (w tym oświetlenia), obiektów kubaturowych, sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci teletechnicznych oraz innych obiektów i urządzeń wykonywanych na potrzeby Gminy,
  • sprawowanie stałego doradztwa dla kierowników jednostek organizacyjnych i spółek gminnych w zakresie realizowanych przez nich zadań inwestycyjnych,
  • określanie warunków przyłączenia  do sieci kanalizacji deszczowej,
  • organizowanie i przeprowadzanie remontów infrastruktury gminnej (obiektów i urządzeń), gdy całkowity koszt inwestycji wymaga przeprowadzenia procedury wynikającej z przepisów o zamówieniach publicznych,
  • organizowanie i nadzór merytoryczny nad bieżącymi remontami infrastruktury gminnej (obiektów i urządzeń) - w sytuacji, gdy całkowity koszt remontu nie wymaga przeprowadzenia procedur, o których mowa w pkt 5,
  • nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez inspektorów nadzoru pełniących samodzielne funkcje techniczne w rozumieniu Prawa budowlanego,
  • prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków pozostających w zarządzaniu Urzędu oraz dbałość o terminowe przeprowadzanie wymaganych prawem okresowych kontroli instalacji,
  • wdrażanie nowych technologii w zakresie planowanych i realizowanych zadań inwestycyjnych,
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie infrastruktury technicznej na terenie Gminy,
  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych wynikających z obowiązków jakie na Gminę nakładają przepisy ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Załącznikbudowa kanalizacji - wniosek (176,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/04/2022 09:35
14.04.2022 310 Pobierz plik
Załącznikinformacja o przystąpieniu do budowy przyłącza do kanalizacji deszczowej (177,66 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/04/2022 09:35
14.04.2022 299 Pobierz plik
Załącznikwniosek o uzgodnienie projektu kanalizacji deszczowej (178,69 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/04/2022 09:36
14.04.2022 280 Pobierz plik
Załącznikwniosek o wydanie warunków technicznych do budowy przyłącza kanalizacji deszczowej (179,20 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/04/2022 09:37
14.04.2022 304 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 29/12/2014 13:31
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 02/01/2025 11:24
  • Liczba odsłon: 34622
  • Ilość załączników: 4
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00