Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18126524
ostatnia aktualizacja: 02.01.2025 12:49

Biuro Rady i Wójta Gminy

 

STANOWISKA I PRACOWNICY:


stanowisko ds. obsługi Biura Rady

  Dorota Majchrzak 

  pok. nr 120

  tel. 61 8926-293 


stanowisko ds. obsługi sekretariatu       

            Anna Wieland

        pok. nr 102-104

        tel. 61 8926 251, fax 61 8125 212

        adres e-mail: sekretariat@suchylas.pl


        stanowisko ds. administracyjnych

        Izabela Julkowska 

        pok. nr 118

        tel. 61 8926-266 


 ZADANIA BIURA:

  • obsługa organizacyjna Rady, w tym obsługa administracyjno – kancelaryjna sesji Rady i posiedzeń komisji,
  • prowadzenie rejestrów uchwał Rady oraz klubów radnych,
  • przekazywanie uchwał Rady do organów nadzoru oraz do publikacji,
  • prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych oraz kontrola w zakresie terminowości udzielania na nie odpowiedzi,
  • udzielanie radnym wsparcia w wykonywaniu mandatu,
  • przyjmowanie projektów uchwał oraz innych dokumentów przeznaczonych na sesję Rady i kompletowanie materiałów na sesje Rady,
  • opracowywanie tekstów jednolitych aktów prawa miejscowego,
  • wspieranie Sekretarza w przygotowywaniu organizacji wyborów i referendów oraz spisów powszechnych,
  • prowadzenie, we współpracy z Sekretarzem, spraw z zakresu obsługi i współdziałania z gminnymi jednostkami pomocniczymi oraz koordynacja procesu przygotowania i wdrożenia tzw. zadań lokalnych,
  • organizacja wyborów do organów jednostek pomocniczych,
  • obsługa sekretariatu Wójta,
  • prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników,
  • przygotowywanie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji pracowników,
  • prowadzenie spraw dotyczących samochodów służbowych,
  • prowadzenie rejestrów wewnętrznych Urzędu niezastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych Urzędu (w szczególności: zarządzeń Wójta, zarządzeń Kierownika Urzędu, upoważnień i pełnomocnictw),
  • prenumerata prasy i publikacji specjalistycznych,
  • koordynowanie współpracy z GUS, w tym monitoring i nadzór nad terminowością oraz rzetelnością składanych sprawozdań,
  • prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia przez Gminę miejsc przeznaczonych do wykonywania przez osoby skazane prac społecznie użytecznych.

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 30/12/2014 12:30
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 02/01/2025 10:47
  • Liczba odsłon: 12577
  • Ilość załączników: 0
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00