SEKRETARZ
Marcin Kołodziejczak
tel. 61 8926 288
adres e-mail: marcin.kolodziejczak(at)suchylas.pl
pokój 118
Sekretarz Gminy przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w poniedziałek w godzinach 16.00 do 17.00.
Zakres zadań:
Sekretarz odpowiada w szczególności za: organizację pracy Urzędu, wdrażanie i przestrzeganie przepisów prawa oraz politykę zarządzania zasobami ludzkimi.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
-
nadzór i koordynacja w zakresie zapewnienia warunków organizacyjnych, technicznych i formalnych umożliwiających sprawną realizację zadań Urzędu,
- realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie, w tym nadzór nad procedurą naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, służbą przygotowawczą i dyscypliną pracy pracowników,
- zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w Urzędzie, w tym m.in. weryfikacja projektów uchwał Rady oraz nadzór nad sporządzaniem zarządzeń wydawanych przez Wójta,
- bieżące dostosowywanie, w odniesieniu do zmieniających się potrzeb i zadań Urzędu, podziału zadań pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
- kształtowanie i usprawnianie systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji,
- nadzór nad prawidłową obsługą klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, koordynowanie standardów i procedur w Urzędzie,
- nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady oraz zarządzeń, pism okólnych i poleceń Wójta,
- prowadzenie spraw z zakresu skarg, wniosków i petycji,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracyjnymi osób zobowiązanych do ich składania,
- koordynowanie realizacji obowiązków Gminy w zakresie przygotowania wyborów powszechnych, referendów, wyborów do organów jednostek pomocniczych Gminy oraz spisów powszechnych,
- nadzór nad współpracą Urzędu z jednostkami pomocniczymi Gminy,
- nadzór nad postępowaniami o udostępnienie informacji publicznej na wniosek,
- koordynowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w Urzędzie i współdziałanie w realizacji kontroli zarządczej w gminnych jednostkach organizacyjnych,
- nadzór nad sprawami z zakresu wykonywania przez Gminę nadzoru właścicielskiego nad podmiotami, w których Gmina posiada udziały/ akcje,
- nadzór i koordynacja spraw związanych z nabywaniem przez Gminę spadków w drodze dziedziczenia ustawowego,
- koordynowanie współpracy między nadzorowanymi komórkami oraz współpracy tych komórek z komórkami nadzorowanymi przez inne osoby z Kierownictwa.
Sekretarz bezpośrednio nadzoruje pracę:
- Wydziału Spraw Obywatelskich i Teleinformatyki,
- Biura Rady i Wójta Gminy,
- Biura Kadr i Płac,
- Archiwum Zakładowego,
- stanowiska ds. nadzoru właścicielskiego
Oświadczenia majątkowe: dostępne w załącznikach