SEKRETARZ
Marcin Kołodziejczak
tel. 61 8926 288
adres e-mail: marcin.kolodziejczak(at)suchylas.pl
pokój 118
Sekretarz Gminy przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w poniedziałek w godzinach 16.00 do 17.00.
Zakres zadań:
Sekretarz odpowiada w urzędzie za: organizację pracy, wdrażanie i przestrzeganie przepisów prawa, politykę zarządzania zasobami ludzkimi, kontrolę zarządczą, działanie systemu antykorupcyjnego, prowadzenie spraw z zakresu nadzoru właścicielskiego
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- kierowanie pracą Biura Rady Gminy oraz Biura Kadr i Płac
- zarządzanie zasobami ludzkimi w Urzędzie, w tym ogłaszanie i przeprowadzanie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
- zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w Urzędzie, w tym przygotowywanie lub opiniowanie projektów uchwał Rady, prowadzenie spraw procedury odwoławczej od decyzji organów nadzoru dotyczących uchwał Rady,
- zapewnienie warunków materialno-technicznych dla działalności Urzędu,
- bieżące dostosowywanie, w odniesieniu do zmieniających się potrzeb i zadań Urzędu, podziału zadań pomiędzy komórki organizacyjne,
- kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji,
- czuwanie nad prawidłową obsługą klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, koordynowanie standardów i procedur w Urzędzie,
- nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady i zarządzeń Wójta,
- prowadzenie rejestru, koordynowanie, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracyjnymi osób zobowiązanych do ich składania,
- organizacja i koordynowanie spraw w zakresie wyborów powszechnych, referendów, wyborów do organów jednostek pomocniczych gminy i spisów,
- współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy, koordynacja realizacji zadań lokalnych,
- organizacja konsultacji z mieszkańcami,
- wydawanie decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej,
- realizacja zadań w ramach kontroli zarządczej w Urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych,
- ocenianie stopnia i prawidłowości wykonania zadań przez podległe komórki organizacyjne,
- koordynowanie współpracy między nadzorowanymi komórkami oraz współpracy tych komórek z komórkami nadzorowanymi przez inne osoby z Kierownictwa,
- dokonywanie okresowej oceny kierowników nadzorowanych komórek organizacyjnych, pracowników podległych Biur i samodzielnego stanowiska oraz występowanie o przyznanie dla nich nagród,
- organizacja praktyk i staży dla studentów i absolwentów,
- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru właścicielskiego.
Sekretarz bezpośrednio nadzoruje pracę:
1) Wydziału Organizacyjnego,
2) Biura Rady Gminy,
3) Biura Kadr i Płac,
4) Referatu Promocji Gminy,
5) Archiwum Zakładowego.
Oświadczenia majątkowe: dostępne w załącznikach