Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18246370
ostatnia aktualizacja: 17.01.2025 12:01

Sekretarz


SEKRETARZ

Marcin Kołodziejczak
tel. 61 8926 288
adres e-mail: marcin.kolodziejczak(at)suchylas.pl
pokój 118 

Sekretarz Gminy przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w poniedziałek w godzinach 16.00 do 17.00. 

Zakres zadań:

Sekretarz odpowiada w szczególności za: organizację pracy Urzędu, wdrażanie i przestrzeganie przepisów prawa oraz politykę zarządzania zasobami ludzkimi.

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  • nadzór i koordynacja w zakresie zapewnienia warunków organizacyjnych, technicznych i formalnych umożliwiających sprawną realizację zadań Urzędu,

  • realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie, w tym nadzór nad procedurą naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, służbą przygotowawczą i dyscypliną pracy pracowników,
  • zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w Urzędzie, w tym m.in. weryfikacja projektów uchwał Rady oraz nadzór nad sporządzaniem zarządzeń wydawanych przez Wójta,
  • bieżące dostosowywanie, w odniesieniu do zmieniających się potrzeb i zadań Urzędu, podziału zadań pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  • kształtowanie i usprawnianie systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji,
  • nadzór nad prawidłową obsługą klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, koordynowanie standardów i procedur w Urzędzie,
  • nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady oraz zarządzeń, pism okólnych i poleceń Wójta,
  • prowadzenie spraw z zakresu skarg, wniosków i petycji,
  • prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracyjnymi  osób zobowiązanych do ich składania,
  • koordynowanie realizacji obowiązków Gminy w zakresie przygotowania wyborów powszechnych, referendów, wyborów do organów jednostek pomocniczych Gminy oraz spisów powszechnych,
  • nadzór nad współpracą Urzędu z jednostkami pomocniczymi Gminy,
  • nadzór nad postępowaniami o udostępnienie informacji publicznej na wniosek,
  • koordynowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w Urzędzie i współdziałanie w realizacji kontroli zarządczej w gminnych jednostkach organizacyjnych,
  • nadzór nad sprawami z zakresu wykonywania przez Gminę nadzoru właścicielskiego nad podmiotami, w których Gmina posiada udziały/ akcje,
  • nadzór i koordynacja spraw związanych z nabywaniem przez Gminę spadków w drodze dziedziczenia ustawowego,
  • koordynowanie współpracy między nadzorowanymi komórkami oraz współpracy tych komórek z komórkami nadzorowanymi przez inne osoby z Kierownictwa.

 


Sekretarz bezpośrednio nadzoruje pracę:

  • Wydziału Spraw Obywatelskich i Teleinformatyki,
  • Biura Rady i Wójta Gminy,
  • Biura Kadr i Płac,
  • Archiwum Zakładowego,
  • stanowiska ds. nadzoru właścicielskiego

 

 

 

 

Oświadczenia majątkowe: dostępne w załącznikach

Załączniki

ZałącznikMarcin Kołodziejczak - oświadczenie majątkowe za rok 2023 (248,75 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/06/2024 13:18
26.06.2024 70 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2022 (241,89 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/06/2023 12:32
13.06.2023 216 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2021 (253,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/05/2022 12:33
17.05.2022 443 Pobierz plik
ZałącznikMarcin Kołodziejczak - pierwsze oświadczenie majątkowe w związku z objęciem stanowiska sekretarza gminy. (243,35 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2021 16:32
27.09.2021 529 Pobierz plik
ZałącznikJoanna Nowak - oświadczenie majątkowe w związku z zakończeniem pełnienia funkcji sekretarza gminy. (287,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2021 16:36
27.09.2021 456 Pobierz plik
ZałącznikJoanna Nowak - za rok 2020 (313,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2021 11:23
21.06.2021 516 Pobierz plik
ZałącznikJoanna Nowak - za rok 2019 (257,28 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2021 11:24
15.07.2020 704 Pobierz plik
ZałącznikJoanna Nowak - za rok 2018 (257,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2021 11:24
23.08.2019 785 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 01/06/2014 23:12
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 31/12/2024 09:31
  • Liczba odsłon: 27727
  • Ilość załączników: 8
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00