Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18126502
ostatnia aktualizacja: 02.01.2025 12:49

stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego

stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego

Ewa Małyszek

pok. nr 106

tel. 61-8926-...

Zadania:

  • prowadzenie spraw związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami, w których Gmina posiada udziały/ akcje,
  • przygotowywanie i obsługa zgromadzeń wspólników w jednoosobowych spółkach Gminy,
  • analiza materiałów przedkładanych przez władze spółek na zgromadzenie wspólników (walne zgromadzenie) i przygotowywanie opinii oraz rekomendacji dla Wójta w zakresie stanowiska Gminy, z uwzględnieniem pozyskiwania od komórek organizacyjnych Urzędu pełniących nadzór merytoryczny stanowiska w sprawie realizacji zadań powierzonych spółkom,  
  • kompletowanie dokumentacji spółek (w tym dokumentów założycielskich, ich zmian, uchwał Rady Gminy dotyczących spółek, protokołów rad nadzorczych wraz ze wszystkimi załącznikami i uchwałami, regulaminów, itd.) oraz monitorowanie terminowości przekazywania tych dokumentów do nadzoru właścicielskiego,
  • prowadzenie i koordynacja spraw dotyczących tworzenia spółek z udziałem Gminy, przystępowania do spółek lub występowania z nich, a także zbywania udziałów/akcji oraz likwidacji spółek,
  • współuczestnictwo w procesach przekształceń jednostek organizacyjnych lub zakładów budżetowych w spółki prawa handlowego,
  • monitorowanie sytuacji ekonomiczno – finansowej spółek, zgodnie ze szczegółowymi zasadami określonymi w odrębnych wewnętrznych uregulowaniach Gminy,
  • realizacja procedur związanych z dokapitalizowaniem spółek,
  • prowadzenie ewidencji odbytych zgromadzeń wspólników lub walnych zgromadzeń oraz podjętych uchwał,
  • okresowa weryfikacja ksiąg udziałów prowadzonych w spółkach z dokumentacją przekazywaną przez spółki oraz z ewidencją księgową Urzędu,
  • dbanie o przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zasad wynagradzania członków zarządów i rad nadzorczych spółek,
  • reprezentowanie Wójta na zgromadzeniach wspólników, posiedzeniach rad nadzorczych  i innych spotkaniach dotyczących nadzoru właścicielskiego,
  • prowadzenie spraw z zakresu powoływania członków rad nadzorczych, organizacja procedur konkursowych w tym zakresie, a także monitorowanie trwania kadencji,
  • prowadzenie spraw z zakresu udzielania informacji publicznej na wniosek

Załączniki

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 18/05/2015 14:08
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 02/01/2025 12:44
  • Liczba odsłon: 14181
  • Ilość załączników: 6
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00