Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18126538
ostatnia aktualizacja: 02.01.2025 12:49

Wydział Księgowości Budżetowej

STANOWISKA I PRACOWNICY:

Zastępca Skarbnika Gminy - Kierownik Wydziału
Joanna Bogusz

pok. nr 114

tel. 61 8926-507

Zastępca Kierownika Wydziału

Rafał Skibowski

pok.113

tel.61-8926-506

stanowiska ds. księgowości wydatkowej

Marcelina Pacholska

Łukasz Lankiewicz

pok.115

tel. 61 8926-582

stanowisko ds. środków trwałych i księgowości wydatkowej

Katriona Przyborska

pok. nr 113

tel. 61 8926-506

stanowiska ds. księgowości dochodowej

Małgorzata Sobolewska

pok. nr 12

tel.61-8926-584

Elżbieta Nowak

pok. nr 12

tel.61-8926-258


ZADANIA REFERATU:

  • prowadzenie rachunkowości budżetowej w sposób zgodny z zasadami przyjętej polityki rachunkowości,
  • zapewnienie obsługi finansowo – księgowej i kasowej Urzędu,
  • realizacja (obsługa księgowa) dochodów niepodatkowych (czyli nieuregulowanych w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych) i wydatków budżetu Gminy,
  • opracowywanie projektu instrukcji obiegu dokumentów finansowo – księgowych i polityki rachunkowości,
  • gospodarowanie drukami ścisłego zarachowania,
  • dokonywanie przelewów m.in. z tytułu faktur kontrahentów, rachunków, dotacji, pożyczek, kredytów, odszkodowań, ubezpieczeń, wynagrodzeń pracowników, do ZUS, do urzędu skarbowego oraz nadzór nad terminowością w tym zakresie,
  • obsługa księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia o wartości powyżej 1000 zł oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • nadzór nad przekroczeniami w planie finansowym Urzędu,
  • sporządzanie miesięcznych plików JPK_V7 Urzędu i miesięcznych plików JPK_V7 Gminy oraz prowadzenie rozliczeń z urzędem skarbowym,
  • prowadzenie rejestru faktur VAT od zakupów, od których jest odliczany podatek VAT oraz rejestru VAT sprzedaży,
  • fakturowanie i sporządzanie innych dokumentów księgowych, w tym not księgowych, z tytułu niepodatkowych dochodów należnych Gminie oraz monitorowanie terminów regulowania należności,
  • rozliczanie bezgotówkowych transakcji płatniczych,
  • egzekucja należności niepodatkowych, w tym m.in. sporządzanie wezwań i upomnień do zalegających płatników oraz naliczanie odsetek za zwłokę, a także wystawianie tytułów wykonawczych dla nieuregulowanych w terminie należności,
  • prowadzenie wyodrębnionej obsługi i ewidencji księgowej w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych,
  • realizacja obowiązków z zakresu sprawozdawczości budżetowej dotyczącej dochodów i wydatków wykonywanych przez Urząd,
  • wspieranie i kontrola użytkowników programu Dysponent oraz akceptowanie dokumentów pod względem finansowym oraz zaangażowania i wykonania w stosunku do planu finansowego Urzędu,
  • przygotowywanie informacji o stanie mienia komunalnego

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Jankowiak
  • Data dodania: 01/06/2014 23:37
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 02/01/2025 11:11
  • Liczba odsłon: 14128
  • Ilość załączników: 0
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00