Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18246187
ostatnia aktualizacja: 17.01.2025 12:01

Wydział Nieruchomości i Planowania Przestrzennego

STANOWISKA I PRACOWNICY

Kierownik Wydziału

Agnieszka Serafin

pok. nr 108

tel. 61-8926-291

Zastępca Kierownika Wydziału

Tomasz Lisowski

pok. nr 108

tel. 61-8926-265

stanowiska ds. nieruchomości i planowania przestrzennego

Katarzyna Rajmann-Trelka

pok. nr 107

tel. 61-8926-257

Katarzyna Zawistowska

pok. nr 107

tel. 61-8926-296

Joanna Łukasik 

pok. nr 116

tel. 61-8926-267

Kacper Malatyński (w zastępstwie za Agatę Lankiewicz)

pok.116

tel.61-8926-267

Robert Nowakowski

pok. nr 11 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)

tel. 61-8926-547

Sławomir Aptacy 

pok. nr 11 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)

tel. 61-8926-281

Katarzyna Schlegel-Kołodziejczak

pok. 9 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)

tel. 61-8926-518

Daria Tomaszewska

pok.109

tel.61-8926-504

Barbara Bajan (w zastępstwie za Weronikę Kowalską)

pok. 109

tel. 61-8926-504

....................... 

pok.109

tel.61-8926-509

Paweł Zieliński 

pok. nr 109

tel. 61-8926-509

 

ZADANIA WYDZIAŁU

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości, m.in. zbycie, nabycie, dzierżawa, najem, użyczenie, oddawanie w użytkowanie wieczyste lub w trwały zarząd,
  • komunalizacja nieruchomości z mocy prawa i na wniosek Gminy,
  • przygotowywanie wniosków o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych na cele publiczne,
  • prowadzenie spraw w zakresie odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Gminy,
  • ustanawianie służebności i prawa użytkowania nieruchomości oraz udzielanie zgody na umieszczanie infrastruktury technicznej w nieruchomościach gminnych niebędących drogami,
  • prowadzenie spraw dotyczących wykonywania prawa pierwokupu,
  • prowadzenie postępowań związanych z zasiedzeniem nieruchomości,
  • prowadzenie postępowań dotyczących opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku ich podziału lub na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,
  • prowadzenie postępowań dotyczących opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • naliczanie opłat z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości,
  • prowadzenie spraw z zakresu podziałów i rozgraniczania nieruchomości,
  • ochrona gruntów rolnych i leśnych w zakresie opłat za wyłączenie z produkcji,
  • rozliczanie opłat za korzystanie z nieruchomości - bez względu na tytuł prawny do nieruchomości - na cele Gminy (czynsze, media, prace remontowe itp.),
  • gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym oraz lokalami użytkowymi (z wyłączeniem budynku Urzędu przy ul. Szkolnej 13, innych budynków wykorzystywanych na cele administracyjne i remiz), w tym współpraca z wyznaczonymi zarządcami (administratorami),
  • rozliczanie opłat i należności z tytułu posiadanych przez Gminę udziałów w nieruchomościach wspólnych wspólnot mieszkaniowych (m.in. koszty utrzymania, zarządu, mediów) oraz współpraca z tymi wspólnotami,
  • współpraca z Komisją Mieszkaniową oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Suchym Lesie w zakresie oddawania w najem lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy,
  • prowadzenie spraw z zakresu dostarczania przez Gminę lokali mieszkalnych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem świetlic wiejskich i osiedlowych oraz domu osiedlowego w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno-gospodarczych,
  • koordynowanie spraw związanych z kształtowaniem ładu przestrzennego Gminy,
  • prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i procedurą uchwalania aktów planowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy, strategii rozwoju Gminy oraz planów społeczno – gospodarczych,
  • prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę,
  • współdziałanie z gminną komisją  urbanistyczno – architektoniczną,
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki łowieckiej, gospodarki leśnej oraz szkód łowieckich, w tym w szczególności współpraca z kołami łowieckimi.

Załączniki

Załącznikwniosek o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości (186,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/01/2020 13:35
08.01.2020 686 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie (19,43 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/01/2020 13:40
08.01.2020 639 Pobierz plik
Załącznikwniosek o ustanowienie służebności przesyłu (212,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/08/2020 15:30
26.08.2020 595 Pobierz plik
Załącznikwniosek o ustanowienie służebności gruntowej (209,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/08/2020 15:30
26.08.2020 635 Pobierz plik
Załącznikuwagi do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Suchy Las (198,14 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/12/2022 09:45
15.12.2022 188 Pobierz plik
ZałącznikFormularz APP - wzór pisma (59,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/08/2024 13:29
20.03.2024 88 Pobierz plik
ZałącznikFormularz APP - wzór pisma (131,95 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/08/2024 13:29
20.03.2024 85 Pobierz plik
ZałącznikMateriały instruktażowe formularz pisma APP (423,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/03/2024 07:36
20.03.2024 97 Pobierz plik
ZałącznikFormularz APP - przykład wypełnionego formularza (169,58 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/08/2024 13:32
20.03.2024 79 Pobierz plik
Załącznikwniosek o zmianę decyzji i rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości (188,42 kB)
Ostatnia modyfikacja: 19/12/2024 10:42
19.12.2024 8 Pobierz plik
Załącznikwniosek o zmianę decyzji i rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej z tytułu budowy infrastruktury technicznej (189,44 kB)
Ostatnia modyfikacja: 19/12/2024 10:42
19.12.2024 8 Pobierz plik
ZałącznikWniosek o rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości (188,42 kB)
Ostatnia modyfikacja: 19/12/2024 10:42
19.12.2024 7 Pobierz plik
ZałącznikWniosek o rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej z tytułu budowy infrastruktury technicznej (188,42 kB)
Ostatnia modyfikacja: 19/12/2024 10:42
19.12.2024 8 Pobierz plik
Załącznikwniosek o odszkodowanie za działkę przejętą pod drogi publiczne (191,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 19/12/2024 10:42
19.12.2024 10 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Paweł Zieliński
  • Autor wpisu: Wójt Gminy Suchy Las
  • Data dodania: 01/01/1970 01:00
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 02/01/2025 10:57
  • Liczba odsłon: 27459
  • Ilość załączników: 16
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00