STANOWISKA I PRACOWNICY
Kierownik Wydziału
Agnieszka Serafin
pok. nr 108
tel. 61-8926-291
Zastępca Kierownika Wydziału
Tomasz Lisowski
pok. nr 108
tel. 61-8926-265
stanowiska ds. nieruchomości i planowania przestrzennego
Katarzyna Rajmann-Trelka
pok. nr 107
tel. 61-8926-257
Katarzyna Zawistowska
pok. nr 107
tel. 61-8926-296
Joanna Łukasik
pok. nr 116
tel. 61-8926-267
Kacper Malatyński (w zastępstwie za Agatę Lankiewicz)
pok.116
tel.61-8926-267
Robert Nowakowski
pok. nr 11 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)
tel. 61-8926-547
Sławomir Aptacy
pok. nr 11 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)
tel. 61-8926-281
Katarzyna Schlegel-Kołodziejczak
pok. 9 (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)
tel. 61-8926-518
Daria Tomaszewska
pok.109
tel.61-8926-504
Barbara Bajan (w zastępstwie za Weronikę Kowalską)
pok. 109
tel. 61-8926-504
.......................
pok.109
tel.61-8926-509
Paweł Zieliński
pok. nr 109
tel. 61-8926-509
ZADANIA WYDZIAŁU
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości, m.in. zbycie, nabycie, dzierżawa, najem, użyczenie, oddawanie w użytkowanie wieczyste lub w trwały zarząd,
- komunalizacja nieruchomości z mocy prawa i na wniosek Gminy,
- przygotowywanie wniosków o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych na cele publiczne,
- prowadzenie spraw w zakresie odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Gminy,
- ustanawianie służebności i prawa użytkowania nieruchomości oraz udzielanie zgody na umieszczanie infrastruktury technicznej w nieruchomościach gminnych niebędących drogami,
- prowadzenie spraw dotyczących wykonywania prawa pierwokupu,
- prowadzenie postępowań związanych z zasiedzeniem nieruchomości,
- prowadzenie postępowań dotyczących opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku ich podziału lub na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,
- prowadzenie postępowań dotyczących opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- naliczanie opłat z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości,
- prowadzenie spraw z zakresu podziałów i rozgraniczania nieruchomości,
- ochrona gruntów rolnych i leśnych w zakresie opłat za wyłączenie z produkcji,
- rozliczanie opłat za korzystanie z nieruchomości - bez względu na tytuł prawny do nieruchomości - na cele Gminy (czynsze, media, prace remontowe itp.),
- gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym oraz lokalami użytkowymi (z wyłączeniem budynku Urzędu przy ul. Szkolnej 13, innych budynków wykorzystywanych na cele administracyjne i remiz), w tym współpraca z wyznaczonymi zarządcami (administratorami),
- rozliczanie opłat i należności z tytułu posiadanych przez Gminę udziałów w nieruchomościach wspólnych wspólnot mieszkaniowych (m.in. koszty utrzymania, zarządu, mediów) oraz współpraca z tymi wspólnotami,
- współpraca z Komisją Mieszkaniową oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Suchym Lesie w zakresie oddawania w najem lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy,
- prowadzenie spraw z zakresu dostarczania przez Gminę lokali mieszkalnych,
- nadzór nad funkcjonowaniem świetlic wiejskich i osiedlowych oraz domu osiedlowego w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno-gospodarczych,
- koordynowanie spraw związanych z kształtowaniem ładu przestrzennego Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i procedurą uchwalania aktów planowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy, strategii rozwoju Gminy oraz planów społeczno – gospodarczych,
- prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę,
- współdziałanie z gminną komisją urbanistyczno – architektoniczną,
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki łowieckiej, gospodarki leśnej oraz szkód łowieckich, w tym w szczególności współpraca z kołami łowieckimi.