Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18017325
ostatnia aktualizacja: 20.12.2024 09:27

Wójt Gminy Suchy Las

WÓJT GMINY

Grzegorz Wojtera

tel. sekretariat 61-8926-251

adres e-mail:

grzegorz.wojtera@suchylas.pl

pokój 102-104

 

Wójt Gminy przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w poniedziałki od 14.00 do 16.00. Wskazane jest wcześniejsze telefoniczne lub osobiste umówienie się na spotkanie.

 

Podstawy prawne działania:

Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. t.j. z 2013r. Nr 594 ze zm.)

Zakres zadań:

Wójt jest organem wykonawczym gminy. Wykonuje uchwały Rady Gminy i zadania gminy określone przepisami prawa. Wójt kieruje bieżącymi sprawami Gminy i reprezentuje ją na zewnątrz.

Do zadań Wójta należy w szczególności:

  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy;
  • opracowywanie programów rozwoju w trybie określonym w przepisach o zasadach prowadzenia polityki rozwoju;
  • określanie sposobu wykonywania uchwał;
  • gospodarowanie mieniem komunalnym;
  • wykonywanie budżetu;
  • zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

Wójt składa jednoosobowo oświadczenia woli w imieniu Gminy w zakresie zarządu mieniem. Jeżeli czynność prawna może spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych, do jej skuteczności potrzebna jest kontrasygnata Skarbnika gminy.

Wójt przygotowuje projekt budżetu gminy oraz odpowiada za prawidłową gospodarkę finansową gminy.

Wójt wydaje również decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, o ile przepisy szczególne nie stanowią inaczej.

 

Wójt wykonuje swoje zadania przy pomocy Urzędu Gminy, którego jest kierownikiem.

Wójt, jako Kierownik Urzędu:

  • reprezentuje Urząd na zewnątrz;
  • określa politykę Urzędu;
  • zapewnia warunki niezbędne dla wykonywania przez Urząd powierzonych mu zadań;
  • wydaje zarządzenia i polecenia służbowe;
  • jest zwierzchnikiem służbowym pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
  • sprawuje nadzór nad realizacją zadań wykonywanych przez Urząd oraz nad przestrzeganiem zasad praworządności.

 

Nadzoruje pracę:

1)        Urzędu Stanu Cywilnego,

2)        Referatu Oświaty i Sportu, 

3)        Gminnej Pracowni  Urbanistycznej,

4)        Zespołu Radców Prawnych,

5)        pełnomocnika d/s ochrony  informacji niejawnych,

6)        Straży Gminnej,

7)        Biura Audytu Wewnętrznego,

8)       Referatu Bezpieczeństwa,

9)       Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

11)     stanowiska ds. bezpieczeństwa i higieny pracy,

12)     Referatu Informacji Przestrzennej i Architektury,

10)     Biura NAdzoru Właścicielskiego i Współpracy z Organizacjami.

 

Życiorys: Urodzony w roku 1966. Z wykształcenia jest politologiem. Karierę zawodową rozpoczynał w Odlewni Żeliwa Śrem HCP Cegielski. W trakcie studiów zaczął pracować w polsko - niemieckiej firmie farmaceutycznej Margo. W latach 1994 - 1998 był Sekretarzem Gminy Suchy Las. W tym czasie prowadził też "Miesięcznik Sucholeski", ówczesny organ prasowy Urzędu. Od 1998r., nieprzerwanie, sprawuje funkcję Wójta Gminy Suchy Las.

Ma dwie córki, Karolinę i Martynę. Mieszka w Poznaniu. W wolnych chwilach uprawia koszykówkę i gra w tenisa. Lubi podróżować. Pasjonuje się dobrą książką, kinem i publicystyką.

 

Oświadczenia majątkowe: dostępne w załącznikach

oświadczenia majątkowe sprzed roku 2014 – w archiwalnej wersji BIP

 

Załączniki

Załącznikoświadczenie majątkowe na początek kadencji 2024-2029 (272,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/08/2024 14:03
02.08.2024 42 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe - zakończenie kadencji 2018-2024 (258,20 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/06/2024 13:17
16.04.2024 89 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za 2023 r. (263,19 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/08/2024 14:00
02.08.2024 30 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za 2022 r. (285,82 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/06/2023 12:27
13.06.2023 252 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za 2021 r. (242,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/06/2022 09:02
13.06.2022 1065 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2020 (224,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/07/2021 10:22
07.07.2021 671 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2019 (213,41 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/07/2021 10:22
16.07.2020 940 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2018 (201,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2019 15:47
30.05.2019 952 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe na początek kadencji 2018-2023 (226,25 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/02/2019 13:26
13.02.2019 804 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe na koniec kadencji (206,66 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/02/2019 13:25
13.02.2019 755 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Kamila Ślęzak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 13/11/2014 09:40
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 02/08/2024 14:03
  • Liczba odsłon: 47242
  • Ilość załączników: 10
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00