Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 17799005
ostatnia aktualizacja: 21.11.2024 11:46

Gminna Pracownia Urbanistyczna

STANOWISKA I PRACOWNICY:

 

Kierownik referatu

      Adrian Karwat

    pok. nr 3A (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)

    tel.61 8926-509


stanowisko ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego

 Daria Tomaszewska

pok. nr 3A (budynek ul.Szkolna 7, wejście od ul.Szkolnej)

tel.61 8926-509

 

ZADANIA GMINNEJ PRACOWNI URBANISTYCZNEJ

1)   kształtowanie ładu przestrzennego Gminy,

 2)  przygotowanie i aktualizacja  materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania  gminy,  strategii rozwoju gminy oraz planów społeczno – gospodarczych,

 3)   wykonywanie analiz  dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, przygotowywania materiałów geodezyjnych do opracowania planu oraz ustalenia niezbędnego zakresu prac planistycznych,

 4)   opracowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

 5)   przygotowanie  i przeprowadzanie procedur uchwalania planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy,

 6)   współpraca z projektantami planów oraz instytucjami, służąca sprawnemu przebiegowi procesów planistycznych,

 7)   współdziałanie z gminną komisją  urbanistyczno – architektoniczną,

 8)   współdziałanie z sołtysami i przewodniczącymi zarządów osiedli w zakresie organizacji zebrań dotyczących planów miejscowych,

 9)   opracowanie koncepcji i kompleksowych programów modernizacyjnych w zakresie infrastruktury technicznej oraz terenów zielonych,

 10) optymalne przygotowanie procesów scaleń, podziałów i organizacji korzystnych dla Gminy rozwiązań ekonomicznych – na etapie przygotowania planów do uchwalenia,

 11)  prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę.

 

Załączniki

Załącznikwniosek o sporządzenie lub zmianę planu miejscowego (35,33 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/02/2020 08:37
21.02.2020 635 Pobierz plik
Załącznikwniosek do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (29,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/02/2020 08:37
21.02.2020 559 Pobierz plik
Załącznikuwagi do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (29,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/02/2020 08:37
21.02.2020 561 Pobierz plik
Załącznikwniosek do Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Suchy Las (28,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/02/2020 08:37
21.02.2020 634 Pobierz plik
Załącznikuwagi do projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Suchy Las (29,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/02/2020 08:37
21.02.2020 577 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 30/12/2014 11:25
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 21/10/2022 12:21
  • Liczba odsłon: 26906
  • Ilość załączników: 6
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00