Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18126493
ostatnia aktualizacja: 02.01.2025 12:49

Wydział Spraw Obywatelskich i Teleinformatyki

 

STANOWISKA I PRACOWNICY:

Kierownik Wydziału

Kamila Jankowiak 

pok. nr 8

tel. 61-8926-445

Zastępca Kierownika Wydziału - Informatyk Urzędu

Szymon Ciupak

pok. nr 111

tel. 61-8926-444

Biuro Obsługi Interesantów

Paulina Skrzypczak

Agnieszka Wincza

hol na parterze Urzędu

tel. 61 8926-250

stanowisko ds. kancelaryjnych

Marta Sobczak  

pok. nr 9

tel. 61 8926-501

stanowiska ds. ewidencji ludności

Katarzyna Nowicka-Socha 

Agnieszka Biczak 

Anna Garbicz

pok. nr 5

tel. 61 8926-278

stanowiska ds. ewidencji działalności gospodarczej

Karolina Czyżewska-Słowieńska

pok. nr 10

tel. 61 8926-448

 Emilia Rudnicka

 pok. nr 10

 tel. 61 8926-284

 informatycy

Tomasz Ozimek

pok. nr 111

tel. 61-8926-446

     Maciej Mikosik

 tel. 61-8926-295

Artur Wielgosz

tel. ..............

stanowisko ds. administracyjnych

Paulina Stempska

pok. nr 10

tel. 61-8926-261

 

ZADANIA WYDZIAŁU:

  • zapewnienie obiegu dokumentów i korespondencji w Urzędzie,
  • obsługa interesantów,
  • obsługa kancelaryjna Urzędu i centrali telefonicznej,
  • ewidencja ludności i wydawanie dowodów osobistych,
  • prowadzenie spraw z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP,
  • prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
  • prowadzenie spraw gminnej i ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny,
  • prowadzenie spraw z zakresu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
  • wykonywanie zadań związanych z wyborami i referendami, w tym m.in. zapewnienie wyposażenia lokali wyborczych i udział w ich urządzaniu,
  • prowadzenie spraw z zakresu Centralnego Rejestru Wyborców i spisów wyborców,
  • zapewnienie teletechnicznej i informatycznej obsługi sesji Rady oraz spotkań, których organizatorem są organy Gminy,
  • prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku Gminy oraz jej odpowiedzialności cywilnej,
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Urzędu od strony materiałowej (m.in. zakupy materiałów i wyposażenia, zamawianie pieczęci i pieczątek, dostarczanie i odbiór przesyłek poza drogą pocztową, obsługa umów na korzystanie z telefonów komórkowych),
  • prowadzenie ewidencji ilościowej mienia ruchomego Urzędu o wartości poniżej 1000 zł,
  • prowadzenie punktu potwierdzania profilu zaufanego,
  • zapewnienie realizacji obowiązków w zakresie informatyzacji, nadzór nad wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych wspierających pracę Urzędu, w tym realizacja zadań z zakresu cyberbezpieczeństwa,
  • obsługa informatyczna Urzędu, w tym administrowanie systemami,
  • prowadzenie ewidencji obiektów innych niż hotelarskie, w których świadczone
  • są usługi hotelarskie. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

wniosek o wpis do CEIDG tutaj 

Załączniki

Załącznikwniosek o weryfikację spełniania wymagań dot. licencji taxi (27,26 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/02/2024 11:39
15.02.2024 70 Pobierz plik
Załącznikwniosek o udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (70,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/02/2024 11:38
15.02.2024 70 Pobierz plik
Załącznikwniosek o dodatkowe wypisy do licencji taxi (72,19 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/07/2023 11:36
28.07.2023 120 Pobierz plik
Załącznikwniosek-zgłoszenie pobytu stałego (645,68 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2020 10:15
02.06.2020 667 Pobierz plik
Załącznikwniosek-wymeldowanie z pobytu stałego (577,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2020 10:15
02.06.2020 604 Pobierz plik
Załącznikwniosek-zgłoszenie pobytu czasowego (634,80 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2020 10:15
02.06.2020 573 Pobierz plik
Załącznikwniosek-wymeldowanie z pobytu czasowego (490,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2020 10:15
02.06.2020 583 Pobierz plik
Załącznikzgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej (496,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/06/2020 08:01
15.06.2020 548 Pobierz plik
Załącznikzgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej (385,37 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/06/2020 08:01
15.06.2020 537 Pobierz plik
Załącznikwniosek o udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru Pesel (360,53 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/11/2019 13:43
28.11.2019 657 Pobierz plik
Załącznikwniosek o nadanie numeru PESEL dla obywatela Ukrainy-UKR (569,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/03/2022 08:50
16.03.2022 292 Pobierz plik
Załącznikwniosek o nadanie numeru PESEL dla obywatela Ukrainy-RUS (589,02 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/03/2022 08:50
16.03.2022 274 Pobierz plik
ZałącznikWniosek o wydanie zezwolenie na sprzedaż alkoholu-zezwolenie stałe (278,53 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2018 13:47
14.06.2018 866 Pobierz plik
ZałącznikWniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu-catering (242,69 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2018 13:47
14.06.2018 761 Pobierz plik
ZałącznikWniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu-zezwolenie jednorazowe (273,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2018 13:47
14.06.2018 764 Pobierz plik
ZałącznikWniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż detaliczną zapasów napojów alkoholowych (158,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2018 13:47
14.06.2018 753 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie o sprzedaży napojów alkoholowych (66,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/01/2020 11:09
15.01.2020 705 Pobierz plik
ZałącznikKlauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych) (21,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/06/2018 14:26
07.06.2018 717 Pobierz plik
ZałącznikKlauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności) (19,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/06/2018 14:29
07.06.2018 757 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 01/06/2014 23:34
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 02/01/2025 10:50
  • Liczba odsłon: 66330
  • Ilość załączników: 19
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00