STANOWISKA I PRACOWNICY:
Kierownik Wydziału
Kamila Jankowiak
pok. nr 8
tel. 61-8926-445
Zastępca Kierownika Wydziału - Informatyk Urzędu
Szymon Ciupak
pok. nr 111
tel. 61-8926-444
Biuro Obsługi Interesantów
Paulina Skrzypczak
Agnieszka Wincza
hol na parterze Urzędu
tel. 61 8926-250
stanowisko ds. kancelaryjnych
Marta Sobczak
pok. nr 9
tel. 61 8926-501
stanowiska ds. ewidencji ludności
Katarzyna Nowicka-Socha
Agnieszka Biczak
Anna Garbicz
pok. nr 5
tel. 61 8926-278
stanowiska ds. ewidencji działalności gospodarczej
Karolina Czyżewska-Słowieńska
pok. nr 10
tel. 61 8926-448
Emilia Rudnicka
pok. nr 10
tel. 61 8926-284
informatycy
Tomasz Ozimek
pok. nr 111
tel. 61-8926-446
Maciej Mikosik
tel. 61-8926-295
Artur Wielgosz
tel. ..............
stanowisko ds. administracyjnych
Paulina Stempska
pok. nr 10
tel. 61-8926-261
ZADANIA WYDZIAŁU:
- zapewnienie obiegu dokumentów i korespondencji w Urzędzie,
- obsługa interesantów,
- obsługa kancelaryjna Urzędu i centrali telefonicznej,
- ewidencja ludności i wydawanie dowodów osobistych,
- prowadzenie spraw z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP,
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
- prowadzenie spraw gminnej i ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny,
- prowadzenie spraw z zakresu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami i referendami, w tym m.in. zapewnienie wyposażenia lokali wyborczych i udział w ich urządzaniu,
- prowadzenie spraw z zakresu Centralnego Rejestru Wyborców i spisów wyborców,
- zapewnienie teletechnicznej i informatycznej obsługi sesji Rady oraz spotkań, których organizatorem są organy Gminy,
- prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku Gminy oraz jej odpowiedzialności cywilnej,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Urzędu od strony materiałowej (m.in. zakupy materiałów i wyposażenia, zamawianie pieczęci i pieczątek, dostarczanie i odbiór przesyłek poza drogą pocztową, obsługa umów na korzystanie z telefonów komórkowych),
- prowadzenie ewidencji ilościowej mienia ruchomego Urzędu o wartości poniżej 1000 zł,
- prowadzenie punktu potwierdzania profilu zaufanego,
- zapewnienie realizacji obowiązków w zakresie informatyzacji, nadzór nad wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych wspierających pracę Urzędu, w tym realizacja zadań z zakresu cyberbezpieczeństwa,
- obsługa informatyczna Urzędu, w tym administrowanie systemami,
- prowadzenie ewidencji obiektów innych niż hotelarskie, w których świadczone
- są usługi hotelarskie.
wniosek o wpis do CEIDG tutaj