Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 16641631
ostatnia aktualizacja: 12.06.2024 12:38

Biuro Rady Gminy

 

BIURO RADY GMINY

stanowisko ds. obsługi Biura Rady

Dorota Majchrzak 

pok. nr 120

tel. 61 8926-293 

 

      stanowisko ds. administracyjno-prawnych

      Ewa Małyszek

      pok. nr 118

      tel. 61 8926-266 


ZADANIA BIURA:

1) obsługa organizacyjna Rady,

2) obsługa organizacyjna komisji Rady,

3) prowadzenie rejestrów uchwał Rady oraz aktów prawa miejscowego,

4) przekazywanie uchwał Rady do organu nadzoru oraz do publikacji,

5) prowadzenie rejestrów wniosków i interpelacji radnych,

6) prowadzenie korespondencji Rady,

7)  prowadzenie korespondencji dotyczącej opiniowania projektów uchwał Rady oraz korespondencji z organami nadzoru,

8)  prowadzenie innych rejestrów dotyczących funkcjonowania Rady Gminy,

9)  wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w szczególności z aktów prawa miejscowego,

10) prowadzenie korespondencji z organami wykonawczymi jednostek pomocniczych.

11) opracowywanie tekstów jednolitych aktów prawa miejscowego,

12) wspieranie Sekretarza w przygotowywaniu i przeprowadzaniu wyborów i referendów oraz spisów powszechnych,

13) organizacja wyborów do organów jednostek pomocniczych,

14) wspierania Sekretarza w realizacji zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego określonych w szczególności  §19 ust.2 pkt 21-44 Regulaminu,

15) prowadzenie postępowań o udostępnianie informacji publicznej na wniosek,

16) wspieranie Sekretarza w organizacji konsultacji społecznych i spotkań z przedstawicielami jednostek pomocniczych,

17) wspieranie Sekretarza we współpracy z jednostkami pomocniczymi i koordynacji realizacji zadań lokalnych.

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 30/12/2014 12:30
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 05/07/2023 11:52
  • Liczba odsłon: 12169
  • Ilość załączników: 0
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00