Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 18246385
ostatnia aktualizacja: 17.01.2025 12:01

Komisja Porządku Publicznego, Ochrony Środowiska i Spraw Komunalnych (2024-2029)

Skład Komisji:

1. Kacper Czaczyk - Przewodniczący Komisji

2. Jarosław Dudkiewicz

3. Radosław Banaszak

4. Małgorzata Weymann

5. Andrzej Bartkowiak

6. Leszek Gralak

7. Michał Dziedzic.

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy z zakresu  bezpieczeństwa i porządku publicznego, gospodarki odpadami, ochrony środowiska, klimatu, infrastruktury, drogownictwa, inwestycji i ochrony zabytków.


Termin najbliższego posiedzenia Komisji:

27 stycznia 2025 r., godz. 10.00, CKiBP, sala konferencyjna na I piętrze. Temat: Opiniowanie projektów uchwał na styczniową sesję.

 

 

 

Załączniki

ZałącznikPlan pracy Komisji Porządku Publicznego, Ochrony Środowiska i Spraw Komunalnych na 2025 r. (371,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2024 15:02
16.12.2024 9 Pobierz plik
ZałącznikPlan pracy Komisji Porządku Publicznego, Ochrony Środowiska i Spraw Komunalnych na 2024 r. (117,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/06/2024 07:47
27.06.2024 32 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.06.2024 r. (82,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/09/2024 12:58
16.09.2024 20 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.08.2024 r. (60,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/10/2024 09:06
10.10.2024 18 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.09.2024 r. (91,94 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/10/2024 09:41
28.10.2024 15 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.10.2024 r. (84,77 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/12/2024 11:02
02.12.2024 8 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Kamila Jankowiak
  • Autor wpisu: Radni Gminy Suchy Las
  • Data dodania: 08/05/2024 10:08
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 15/01/2025 13:18
  • Liczba odsłon: 657
  • Ilość załączników: 7
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00