Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 10125704
ostatnia aktualizacja: 25.05.2022 14:37

Straż Gminna

SIEDZIBA STRAŻY GMINNEJ:

Komenda Straży Gminnej                                                                         

ul.Dworcowa 2                                                             

62-002 Złotniki  

godziny pracy:

poniedziałek-piatek od 6.00 do 22.00  

sobota od 10.00-18.00                                                                                  

tel.: 61 8125-181                                                                                   

PATROL tel.:  606-310-419

adres e-mail: [email protected]         

STANOWISKA I PRACOWNICY:

Komendant 

Marek Dłużewski 

Zastępca Komendanta 

Marek Łupiński

Strażnicy

Mariusz Andrzejewski

Tomasz Basoń

Arkadiusz Cybulski

Zofia Furmanowska-Kowalska

Artur Julkowski

Michał Magdziarz

Sylwia Szenk 

Łukasz Nagengast

Patryk Rudiger


ZADANIA STRAŻY:

-          ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,

-          egzekwowanie przepisów prawa miejscowego Gminy, w szczególności w zakresie zasad utrzymania porządku i czystości w Gminie,

-          podejmowanie działań interwencyjnych na podstawie skarg i wniosków od mieszkańców Gminy,

-           współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia mieszkańców Gminy oraz pomoc w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych, a także innych miejscowych zagrożeń,

-          ochrona obiektów komunalnych i urządzań użyteczności publicznej,

-          współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w działaniach zabezpieczających i ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,

-          czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym przepisami o ruchu drogowym,

-          informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń,

-          zabezpieczanie miejsc przestępstw, katastrof lub innych podobnych zdarzeń,

-          doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsc ich zamieszkania,

-          konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb Gminy,

-          kontrola estetycznego wyglądu publicznych i prywatnych obiektów i urządzeń oraz ich otoczenia,

-          kontrola prawidłowości oznakowania i oświetlenia ulic i posesji, estetyki miejsc plakatowania i ogłoszeń oraz rozmieszczania reklam, itp.

-          Kontrola zabezpieczenia prac inwestycyjnych i remontowych, w tym także robót drogowych,

-          przeprowadzanie wizji lub kontroli lub asystowanie przy nich  - w przypadkach zgłoszonych przez pracowników Gminy,

-          wykrywanie wykroczeń oraz ściganie ich sprawców w trybie i na zasadach określonych w przepisach prawa.


 

Oświadczenia majątkowe prezentujemy w załącznikach.

 

Oświadczenia majątkowe za lata wcześniejsze – w archiwalnej wersji BIP

 

 

Załączniki

Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2021 (296,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/05/2022 13:27
17.05.2022 9 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2020 (283,19 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2021 11:50
21.06.2021 198 Pobierz plik
ZałącznikMarek Dłużewski za rok 2019 (227,75 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/07/2020 15:46
15.07.2020 363 Pobierz plik
ZałącznikMarek Dłużewski -za rok 2018 (220,51 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2019 14:32
23.08.2019 455 Pobierz plik
ZałącznikMarek Dłużewski - za rok 2016 (1,11 MB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2017 09:44
23.05.2017 671 Pobierz plik
ZałącznikMarek Dłużewski - za rok 2015 (6,68 MB)
Ostatnia modyfikacja: 18/07/2016 16:51
18.07.2016 988 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 29/12/2014 12:45
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 17/05/2022 13:27
  • Liczba odsłon: 22775
  • Ilość załączników: 7
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)