Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 4203683
ostatnia aktualizacja: 14.08.2019 12:36

Komisja Doraźna (statutowa)

Skład komisji:

1. Michał Przybylski – przewodniczący komisji

2. Jarosław Ankiewicz

3. Krzysztof Pilas

4. Małgorzata Salwa-Haibach

5. Paweł Tyrka

 

Zadaniem Komisji Doraźnej  jest opracowanie projektu Statutu Gminy Suchy Las.

 

Termin najbliższego posiedzenia Komisji Doraźnej:

16.10.2018 r., godz. 10.30, Urząd Gminy, salka konferencyjna na I piętrze. Temat: Statut Gminy Suchy Las, analiza uwag.



Załączniki

Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.03.2017 (516,10 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/05/2017 13:55
12.05.2017 202 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 13.04.2017 (400,09 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/05/2017 13:56
12.05.2017 141 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.05.2017 (344,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/05/2017 13:11
26.05.2017 149 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.05.2017 (195,78 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/10/2017 12:52
25.10.2017 97 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.06.2017 (179,07 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/10/2017 12:52
25.10.2017 96 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.09.2017 (613,48 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/12/2017 11:49
29.12.2017 134 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.11.2017 (480,17 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/12/2017 07:51
27.12.2017 98 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 15.12.2017 (456,07 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/01/2018 13:52
23.01.2018 89 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.01.2018 (191,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/04/2018 14:34
04.04.2018 68 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.01.2018 (511,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/03/2018 13:05
12.03.2018 62 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.02.2018 (159,91 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/03/2018 13:05
12.03.2018 87 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 02.03.2018 (69,70 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/05/2018 10:13
21.05.2018 121 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.03.2018 (72,17 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/06/2018 12:47
25.06.2018 49 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.04.2018 (173,09 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/07/2018 11:32
04.07.2018 542 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.05.2018 (238,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/07/2018 11:32
04.07.2018 62 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 03.07.2018 (136,30 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2018 11:03
07.09.2018 46 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 07.09.2018 (56,85 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/10/2018 10:29
26.10.2018 33 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.09.2018 (55,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/10/2018 10:29
26.10.2018 38 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez:
  • Autor wpisu: Dorota Majchrzak
  • Data dodania: 29/06/2015 16:44
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 26/10/2018 10:29
  • Liczba odsłon: 10713
  • Ilość załączników: 24
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00