Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 6387479
ostatnia aktualizacja: 27.11.2020 07:14

Komisja Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego


Skład Komisji:

1. Joanna Pągowska - Przewodnicząca Komisji

2. Tomasz Sztolcman

3. Wiesława Prycińska

4. Anna Ankiewicz

5. Krzysztof Łączkowski

6. Michał Przybylski

7. Grzegorz Słowiński

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie budżetu, finansów, planowania przestrzennego, gospodarowania nieruchomościami i rozwoju gospodarczego.


30 listopada
2020 r., godz. 9.00, Park Wodny Octopus, sala konnferencyjna. Temat: opiniowanie budżetu na 2021 r.

2 grudnia 2020 r., godz. 9.00, Park Wodny Octopus, sala konnferencyjna. Temat: opiniowanie budżetu na 2021 r.

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji na 2020 r. (13,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/12/2019 11:08
30.12.2019 115 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2019 r. (114,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 14:05
30.01.2019 183 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.11.2018 r. (84,26 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 13:58
30.01.2019 392 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 04.12.2018 r. (69,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/01/2019 08:58
29.01.2019 199 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.12.2018 r. (226,37 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/01/2019 08:59
29.01.2019 226 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.01.2019 r. (103,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 11/03/2019 13:37
11.03.2019 161 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.02.2019 r. (213,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/03/2019 11:57
27.03.2019 191 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 11.03.2019 r. (504,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/06/2019 11:14
03.06.2019 157 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.03.2019 r. (218,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/06/2019 11:15
03.06.2019 153 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.04.2019 r. (173,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/06/2019 11:15
03.06.2019 139 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 18.04.2019 r. (168,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2019 14:05
23.05.2019 171 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 20.05.2019 r. (78,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 11/06/2019 14:22
11.06.2019 162 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.06.2019 r. (152,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/08/2019 07:05
28.08.2019 151 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.08.2019 r. (115,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/09/2019 12:15
24.09.2019 145 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.09.2019 r. (16,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/11/2019 10:09
14.11.2019 124 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.10.2019 r. (26,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/11/2019 09:39
26.11.2019 127 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.10.2019 r. (26,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/11/2019 09:39
26.11.2019 137 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 20.11.2019 r. (22,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2019 13:16
09.12.2019 118 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.11.2019 r. (24,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2019 13:16
09.12.2019 123 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 04.12.2019 r. i 06.12.2019 r. (37,44 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/01/2020 10:55
20.01.2020 113 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 16.12.2019 r. (28,89 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/01/2020 10:55
20.01.2020 117 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 20.01.2020 r. (20,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/02/2020 13:10
17.02.2020 120 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.02.2020 r. (34,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/02/2020 11:53
24.02.2020 122 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.05.2020 r. (28,70 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/08/2020 11:36
04.08.2020 48 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 01.06.2020 r. (24,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/08/2020 11:37
04.08.2020 46 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 15.06.2020 r. (24,26 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/08/2020 11:37
04.08.2020 51 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.06.2020 r. (114,79 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/08/2020 11:37
04.08.2020 55 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 06.07.2020 r. (90,70 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 08:38
20.11.2020 2 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 24.08.2020 r. (55,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 07:10
20.11.2020 2 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.09.2020 r. (28,75 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 08:38
20.11.2020 2 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.09.2020 r. (35,27 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 08:39
20.11.2020 2 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:36
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 26/11/2020 11:19
  • Liczba odsłon: 6457
  • Ilość załączników: 31
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)