Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 4599323
ostatnia aktualizacja: 09.12.2019 16:27

Komisja Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego

Skład Komisji:

1. Joanna Pągowska - Przewodnicząca Komisji

2. Tomasz Sztolcman

3. Wiesława Prycińska

4. Anna Ankiewicz

5. Krzysztof Łączkowski

6. Michał Przybylski

7. Grzegorz Słowiński

 


Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie budżetu, finansów, planowania przestrzennego, gospodarowania nieruchomościami i rozwoju gospodarczego.


Termin najbliższego posiedzenia Komisji: 

16 grudnia 2019 r., godz. 8.15, Urząd Gminy, sala na parterze. Temat: opiniowanie projektów uchwał oraz podsumowanie prac Komisji  w roku 2019.

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji na 2019 r. (114,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 14:05
30.01.2019 82 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.11.2018 r. (84,26 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 13:58
30.01.2019 52 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 04.12.2018 r. (69,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/01/2019 08:58
29.01.2019 74 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.12.2018 r. (226,37 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/01/2019 08:59
29.01.2019 81 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.01.2019 r. (103,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 11/03/2019 13:37
11.03.2019 49 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.02.2019 r. (213,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/03/2019 11:57
27.03.2019 63 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 11.03.2019 r. (504,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/06/2019 11:14
03.06.2019 38 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.03.2019 r. (218,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/06/2019 11:15
03.06.2019 42 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.04.2019 r. (173,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/06/2019 11:15
03.06.2019 38 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 18.04.2019 r. (168,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2019 14:05
23.05.2019 45 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 20.05.2019 r. (78,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 11/06/2019 14:22
11.06.2019 41 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.06.2019 r. (152,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/08/2019 07:05
28.08.2019 35 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.08.2019 r. (115,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/09/2019 12:15
24.09.2019 33 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.09.2019 r. (16,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/11/2019 10:09
14.11.2019 8 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.10.2019 r. (26,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/11/2019 09:39
26.11.2019 5 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.10.2019 r. (26,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/11/2019 09:39
26.11.2019 10 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 20.11.2019 r. (22,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2019 13:16
09.12.2019 0 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.11.2019 r. (24,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2019 13:16
09.12.2019 1 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:36
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 09/12/2019 13:16
  • Liczba odsłon: 1844
  • Ilość załączników: 18
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00