Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 6918091
ostatnia aktualizacja: 04.03.2021 14:14

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

Skład Komisji:

1. Krzysztof Łączkowski - Przewodniczący komisji

2. Iwona Koźlicka 

3. Joanna Pągowska

4. Włodzimierz Majewski

5. Wiesława Prycińska


Przedmiot działania komisji określony jest w załączniku nr 7 do Statutu Gminy Suchy Las - Regulamin Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Suchy Las.

 

 

Termin najbliższego posiedzenia Komisji: 

22 lutego 2021 r., godz. 17.00, posiedzenie w trybie zdalnym. Temat: cd. procedowania uchwały konsultacyjnej.

https://zoom.us/j/94945752244?pwd=YldEYVFJc0Y5bmk2YXJNbUhTeGZlZz09

 

Meeting ID: 949 4575 2244

Passcode: 824212

 


Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji na 2021 r. (2,33 MB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2020 15:04
28.12.2020 31 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2020 r. (484,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/12/2019 11:10
30.12.2019 188 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 05.12.2018 r. (67,46 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/02/2019 12:58
13.02.2019 254 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.12.2018 r. (53,91 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/02/2019 12:58
13.02.2019 207 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.12.2018 r. (173,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/02/2019 12:58
13.02.2019 845 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 07.02.2019 r. (59,48 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/03/2019 12:11
29.03.2019 235 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.02.2019 r. (15,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/11/2019 12:02
04.11.2019 173 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 04.11.2019 r. (18,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/11/2019 10:49
21.11.2019 148 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.11.2019 r. (18,24 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/12/2019 07:04
03.12.2019 165 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 09.01.2020 r. (44,19 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/07/2020 12:03
29.07.2020 344 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.01.2020 r. (21,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/03/2020 14:23
26.03.2020 127 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 13.03.2020 r. (22,29 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/07/2020 12:04
29.07.2020 83 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 16.06.2020 r. (26,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/01/2021 12:11
12.01.2021 20 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 27.07.2020 r. (23,22 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/01/2021 12:11
12.01.2021 21 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:47
  • Autor ostatniej modyfikacji: Izabela Julkowska
  • Data ostatniej modyfikacji: 18/02/2021 14:50
  • Liczba odsłon: 5453
  • Ilość załączników: 14
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)