Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 10460416
ostatnia aktualizacja: 28.06.2022 14:25

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

Skład Komisji:

1. Krzysztof Łączkowski - Przewodniczący komisji

2. Iwona Koźlicka 

3. Wiesława Prycińska

4. Michał Przybylski


Przedmiot działania komisji określony jest w załączniku nr 7 do Statutu Gminy Suchy Las - Regulamin Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Suchy Las.

 

 

Termin najbliższego posiedzenia Komisji: 

16 maja 2022 r., godz. 8.00, Park Wodny Octopus, sala konferencyjna. Temat: procedowanie skargi na Wójta Gminy - kontynuacja.

 


Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji na 2022 r. (14,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2021 12:14
21.12.2021 87 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2021 r. (2,33 MB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2020 15:04
28.12.2020 261 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2020 r. (484,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/12/2019 11:10
30.12.2019 432 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 05.12.2018 r. (67,46 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/02/2019 12:58
13.02.2019 538 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.12.2018 r. (53,91 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/02/2019 12:58
13.02.2019 431 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.12.2018 r. (173,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/02/2019 12:58
13.02.2019 1398 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 07.02.2019 r. (59,48 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/03/2019 12:11
29.03.2019 495 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.02.2019 r. (15,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/11/2019 12:02
04.11.2019 378 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 04.11.2019 r. (18,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/11/2019 10:49
21.11.2019 356 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.11.2019 r. (18,24 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/12/2019 07:04
03.12.2019 391 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 09.01.2020 r. (44,19 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/07/2020 12:03
29.07.2020 1191 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.01.2020 r. (21,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/03/2020 14:23
26.03.2020 351 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 13.03.2020 r. (22,29 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/07/2020 12:04
29.07.2020 295 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 16.06.2020 r. (26,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/01/2021 12:11
12.01.2021 240 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 27.07.2020 r. (23,22 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/01/2021 12:11
12.01.2021 238 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 11.01.2021 r. (33,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/06/2021 12:01
23.06.2021 159 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.02.2021 r. (40,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/06/2021 12:02
23.06.2021 157 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 16.04.2021 r. (37,69 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/06/2021 12:02
23.06.2021 209 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 16.06.2021 r. (37,78 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/11/2021 10:30
22.11.2021 107 Pobierz plik
Załącznik protokół z posiedzenia Komisji z dnia 05.10.2021 r. (35,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/01/2022 08:03
25.01.2022 70 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.02.2022 r. (30,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/06/2022 11:16
08.06.2022 12 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.04.2022 r. (29,48 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/06/2022 11:16
08.06.2022 12 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:47
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 08/06/2022 11:16
  • Liczba odsłon: 12515
  • Ilość załączników: 22
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)