Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 6737694
ostatnia aktualizacja: 27.01.2021 13:23

Komisja Rewizyjna

Skład Komisji:

1. Maciej Jankowiak - Przewodniczący Komisji

2. Wiesława Prycińska

3. Joanna Pągowska

4. Tomasz Sztolcman

5. Michał Przybylski


Przedmiot działania komisji określony jest w załączniku nr 6 do Statutu Gminy Suchy Las - Regulamin Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Suchy Las.


Termin najbliższego posiedzenia Komisji: 

8 grudnia 2020 r., godz. 10.00, posiedzenie zdalne. Temat: plan pracy Komisji na 2021 r. 

 

https://zoom.us/j/94873759023?pwd=b2NDMjBKMHpCM2tYWGplMXJqQ3FaUT09

 

Meeting ID: 948 7375 9023

Passcode: 110631



 



Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji na 2021 r. (13,42 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2020 15:03
28.12.2020 25 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2020 r. (12,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/12/2019 11:10
30.12.2019 155 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2019 r. (61,58 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 14:06
30.01.2019 261 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.12.2018 r. (61,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/03/2019 11:55
27.03.2019 189 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 12.03.2019 r. (146,09 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/03/2019 11:56
27.03.2019 186 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 15.05.2019 r. (78,31 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2019 13:13
30.05.2019 169 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.03.2019 r. (172,28 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/05/2019 14:21
22.05.2019 187 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 23.05.2019 r. (71,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2019 13:13
30.05.2019 177 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 30.05.2019 r. (212,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 11/06/2019 14:23
11.06.2019 266 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 03.06.2019 r. (17,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/10/2019 09:53
17.10.2019 155 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.06.2019 r. (25,43 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/10/2019 09:53
17.10.2019 151 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 29.07.2019 r. (31,20 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/10/2019 09:54
17.10.2019 159 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 13.09.2019 r. (17,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/11/2019 11:32
05.11.2019 156 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 30.10.2019 r. (23,86 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/11/2019 10:43
14.11.2019 180 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.01.2020 r. (19,22 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/06/2020 13:09
01.06.2020 92 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.05.2020 r. (31,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/08/2020 14:36
26.08.2020 68 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 29.05.2020 r. (18,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/08/2020 14:36
26.08.2020 59 Pobierz plik
ZałącznikProtokół pokontrolny z kontroli przeprowadzonej w Referacie Promocji. (1,31 MB)
Ostatnia modyfikacja: 04/11/2020 14:12
04.11.2020 45 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.08.2020 r. (20,53 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 07:06
20.11.2020 32 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 15.09.2020 r. (21,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/12/2020 07:01
15.12.2020 22 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 27.10.2020 r. (21,47 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/12/2020 07:01
15.12.2020 21 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:30
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 29/12/2020 13:36
  • Liczba odsłon: 5400
  • Ilość załączników: 22
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)