Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 8389234
ostatnia aktualizacja: 26.10.2021 07:31

Komisja Rewizyjna

Skład Komisji:

1. Tomasz Sztolcman - Przewodniczący Komisji

2. Wiesława Prycińska

3. Joanna Pągowska

4. Maciej Jankowiak

5. Michał Przybylski


Przedmiot działania komisji określony jest w załączniku nr 6 do Statutu Gminy Suchy Las - Regulamin Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Suchy Las.


Termin najbliższego posiedzenia Komisji: 

27 października 2021 r., godz. 8.30, sala konferencyjna Park Wodny Octopus. Temat: kontrola w Straży Gminnej - kontynuacja; przygotowanie analizy wybranych inwestycji drogowych w latach 2018-2020.

 

 


 

 



 



Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji na 2021 r. (po zmianie z dnia 24.06.21.) (13,45 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/07/2021 13:48
09.07.2021 46 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2020 r. (12,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/07/2021 13:51
09.07.2021 38 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji na 2019 r. (61,58 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/01/2019 14:06
30.01.2019 375 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.12.2018 r. (61,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/03/2019 11:55
27.03.2019 330 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 12.03.2019 r. (146,09 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/03/2019 11:56
27.03.2019 327 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 15.05.2019 r. (78,31 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2019 13:13
30.05.2019 274 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.03.2019 r. (172,28 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/05/2019 14:21
22.05.2019 298 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 23.05.2019 r. (71,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2019 13:13
30.05.2019 285 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 30.05.2019 r. (212,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 11/06/2019 14:23
11.06.2019 394 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 03.06.2019 r. (17,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/10/2019 09:53
17.10.2019 274 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.06.2019 r. (25,43 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/10/2019 09:53
17.10.2019 283 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 29.07.2019 r. (31,20 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/10/2019 09:54
17.10.2019 287 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 13.09.2019 r. (17,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/11/2019 11:32
05.11.2019 270 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 30.10.2019 r. (23,86 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/11/2019 10:43
14.11.2019 296 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.01.2020 r. (19,22 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/06/2020 13:09
01.06.2020 200 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 22.05.2020 r. (31,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/08/2020 14:36
26.08.2020 205 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 29.05.2020 r. (18,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/08/2020 14:36
26.08.2020 172 Pobierz plik
ZałącznikProtokół pokontrolny z kontroli przeprowadzonej w Referacie Promocji. (1,31 MB)
Ostatnia modyfikacja: 04/11/2020 14:12
04.11.2020 173 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.08.2020 r. (20,53 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/11/2020 07:06
20.11.2020 148 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 15.09.2020 r. (21,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/12/2020 07:01
15.12.2020 120 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 27.10.2020 r. (21,47 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/12/2020 07:01
15.12.2020 122 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 01.12.2020 r. (23,07 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/02/2021 09:38
08.02.2021 112 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 08.12.2020 r. (22,77 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/02/2021 09:38
08.02.2021 108 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 08.02.2021 r. (23,65 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/03/2021 09:11
24.03.2021 90 Pobierz plik
Załącznik protokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.03.2021 r. (23,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/08/2021 10:58
30.08.2021 19 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 13.04.2021 r. (244,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/07/2021 13:59
23.07.2021 47 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.05.2021 r. (196,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/07/2021 14:00
23.07.2021 44 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 17.05.2021 r. (posiedzenie wspólne z Komisją Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego) (52,85 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/07/2021 14:01
23.07.2021 43 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 07.06.2021 r. (169,94 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/07/2021 14:01
23.07.2021 38 Pobierz plik
Załącznik protokół z posiedzenia Komisji z dnia 19.07.2021 r. (37,77 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/08/2021 10:58
30.08.2021 23 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 30.08.2021 r. (35,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 19/10/2021 10:31
19.10.2021 6 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Joanna Urbaniak
  • Data dodania: 22/01/2019 11:30
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 19/10/2021 10:31
  • Liczba odsłon: 9729
  • Ilość załączników: 32
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)