Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 1894553
ostatnia aktualizacja: 18.08.2017 12:36

Wójt Gminy Suchy Las

WÓJT GMINY

Grzegorz Wojtera

tel. sekretariat 61-8926-251

adres e-mail:

[email protected]

pokój 102-104

 

Wójt Gminy przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w poniedziałki od 14.00 do 16.00. Wskazane jest wcześniejsze telefoniczne lub osobiste umówienie się na spotkanie.

 

Podstawy prawne działania:

Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. t.j. z 2013r. Nr 594 ze zm.)

Zakres zadań:

Wójt jest organem wykonawczym gminy. Wykonuje uchwały Rady Gminy i zadania gminy określone przepisami prawa. Wójt kieruje bieżącymi sprawami Gminy i reprezentuje ją na zewnątrz.

Do zadań Wójta należy w szczególności:

  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy;
  • opracowywanie programów rozwoju w trybie określonym w przepisach o zasadach prowadzenia polityki rozwoju;
  • określanie sposobu wykonywania uchwał;
  • gospodarowanie mieniem komunalnym;
  • wykonywanie budżetu;
  • zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

Wójt składa jednoosobowo oświadczenia woli w imieniu Gminy w zakresie zarządu mieniem. Jeżeli czynność prawna może spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych, do jej skuteczności potrzebna jest kontrasygnata Skarbnika gminy.

Wójt przygotowuje projekt budżetu gminy oraz odpowiada za prawidłową gospodarkę finansową gminy.

Wójt wydaje również decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, o ile przepisy szczególne nie stanowią inaczej.

 

Wójt wykonuje swoje zadania przy pomocy Urzędu Gminy, którego jest kierownikiem.

Wójt, jako Kierownik Urzędu:

  • reprezentuje Urząd na zewnątrz;
  • określa politykę Urzędu;
  • zapewnia warunki niezbędne dla wykonywania przez Urząd powierzonych mu zadań;
  • wydaje zarządzenia i polecenia służbowe;
  • jest zwierzchnikiem służbowym pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
  • sprawuje nadzór nad realizacją zadań wykonywanych przez Urząd oraz nad przestrzeganiem zasad praworządności.

 

Nadzoruje pracę:

1)        Urzędu Stanu Cywilnego,

2)        Referatu Oświaty i Sportu, 

3)        Gminnej Pracowni  Urbanistycznej,

4)        Zespołu Radców Prawnych,

5)        pełnomocnika d/s ochrony  informacji niejawnych,

6)        Straży Gminnej,

7)        Biura Audytu Wewnętrznego,

8)       Referatu Bezpieczeństwa,

9)       Referatu Opłat i Nabywania Nieruchomości,

10)     Referatu Gospodarowania Nieruchomościami,

11)     Doradcy Wójta,

12)     Asystenta ds. komunikacji społecznej,

10)     Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

 

Życiorys: Urodzony w roku 1966. Z wykształcenia jest politologiem. Karierę zawodową rozpoczynał w Odlewni Żeliwa Śrem HCP Cegielski. W trakcie studiów zaczął pracować w polsko - niemieckiej firmie farmaceutycznej Margo. W latach 1994 - 1998 był Sekretarzem Gminy Suchy Las. W tym czasie prowadził też "Miesięcznik Sucholeski", ówczesny organ prasowy Urzędu. Od 1998r., nieprzerwanie, sprawuje funkcję Wójta Gminy Suchy Las.

Ma dwie córki, Karolinę i Martynę. Mieszka w Poznaniu. W wolnych chwilach uprawia koszykówkę i gra w tenisa. Lubi podróżować. Pasjonuje się dobrą książką, kinem i publicystyką.

 

Oświadczenia majątkowe: dostępne w załącznikach

oświadczenia majątkowe sprzed roku 2014 – w archiwalnej wersji BIP

 

Załączniki

Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2016 (1,22 MB)
Ostatnia modyfikacja: 08/06/2017 15:26
08.06.2017 75 Pobierz plik
Załącznikoświadczenie majątkowe za rok 2015 (1,65 MB)
Ostatnia modyfikacja: 19/04/2017 12:24
19.04.2017 77 Pobierz plik
ZałącznikOświadczenie majątkowe za rok 2014 (1,49 MB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:30
09.09.2015 744 Pobierz plik
ZałącznikGrzegorz_Wojtera_rozpoczęcie_kadencji (1,70 MB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:30
09.09.2015 501 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Kamila Ślęzak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 13/11/2014 09:40
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Ślęzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 08/06/2017 15:32
  • Liczba odsłon: 11730
  • Ilość załączników: 4
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00