Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 1587079
ostatnia aktualizacja: 23.05.2017 09:44

Komisja Rewizyjna

Skład komisji:

Grzegorz Łukszo - Przewodniczący Komisji

Michal Przybylski

Jarosław Ankiewicz

Maciej Jankowiak

Włodzimierz Majewski

 

Przedmiot działania komisji określony jest w załączniku nr 6 do Statutu Gminy Suchy Las - Regulamin Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Suchy Las.

 

 

Termin najbliższego posiedzenia Komisji Rewizyjnej:

 

17.05.2017 r. godz. 16:00, Urząd Gminy. Temat: wystapienie pokontrolne z kontroli Referatu Promocji i Gazety Sucholeskiej. 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Rewizyjnej na 2017 rok (284,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:26
16.12.2016 116 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Rewizyjnej na 2016 rok (207,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:36
21.12.2015 183 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Rewizyjnej na 2015 rok (149,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:38
09.09.2015 386 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola wydatkowania środków przyznanych organizacjom pozarządowym, stowarzyszeniom oraz innym podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego (2,79 MB)
Ostatnia modyfikacja: 22/04/2016 09:29
22.04.2016 149 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola budowy przedszkola w Chludowie (1,47 MB)
Ostatnia modyfikacja: 22/04/2016 09:30
22.04.2016 160 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola budowy chodnika w ciągu ul. 7 Pułku Strzelców Konnych w Biedrusku (1,90 MB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2016 14:24
23.05.2016 159 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola w zakresie remontów placówek oświatowych przeprowadzonych w 2015 r. (2,88 MB)
Ostatnia modyfikacja: 06/04/2017 11:40
06.04.2017 24 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.02.2015 (321,52 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:28
09.09.2015 375 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.04.2015 (159,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:28
09.09.2015 391 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.05.2015 (173,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 12:43
09.09.2015 958 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.05.2015 (162,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:28
09.09.2015 340 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 01.06.2015 (279,80 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 12:17
09.09.2015 360 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.06.2015 (230,07 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:28
09.09.2015 279 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 15.06.2015 (1,70 MB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 12:34
09.09.2015 290 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.08.2015 (307,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/10/2015 12:46
01.10.2015 301 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 01.10.2015 (188,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:04
10.12.2015 184 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.10.2015 (250,14 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:04
10.12.2015 217 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.10.2015 (171,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:05
10.12.2015 198 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.10.2015 (285,46 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:06
10.12.2015 183 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 18.11.2015 (180,75 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2015 17:08
28.12.2015 192 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.11.2015 (348,17 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2015 17:09
28.12.2015 206 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 30.11.2015 (294,81 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:09
10.12.2015 215 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.12.2015 (281,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2015 17:09
28.12.2015 191 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.12.2015 (331,25 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/04/2016 08:13
28.04.2016 168 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 30.12.2015 (286,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/04/2016 08:13
28.04.2016 114 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 07.01.2016 (303,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/03/2016 08:25
24.03.2016 122 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.02.2016 (301,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/03/2016 08:25
24.03.2016 116 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.03.2016 (296,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2016 14:12
23.05.2016 143 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.04.2016 (165,85 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/04/2016 08:13
28.04.2016 147 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.04.2016 (280,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/05/2016 09:16
12.05.2016 161 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 11.05.2016 (325,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2016 09:12
14.06.2016 125 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 18.05.2016 (318,64 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2016 09:13
14.06.2016 124 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.05.2016 (407,42 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2016 09:13
14.06.2016 129 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.06.2016 (2,77 MB)
Ostatnia modyfikacja: 01/09/2016 08:45
01.09.2016 91 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 13.06.2016 (501,52 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/09/2016 08:45
01.09.2016 84 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.06.2016 (2,05 MB)
Ostatnia modyfikacja: 27/10/2016 08:36
27.10.2016 64 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 15.09.2016 (435,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/10/2016 08:36
27.10.2016 75 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 10.10.2016 (441,68 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/10/2016 08:36
27.10.2016 171 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.10.2016 (3,16 MB)
Ostatnia modyfikacja: 17/11/2016 09:58
17.11.2016 143 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.10.2016 (441,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2016 10:42
09.12.2016 55 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.11.2016 (410,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2016 10:34
09.12.2016 101 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.12.2016 (825,65 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/01/2017 16:41
16.01.2017 49 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.12.2016 (400,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/01/2017 16:41
16.01.2017 46 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 16.01.2017 (432,57 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/02/2017 07:01
15.02.2017 47 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 05.04.2017 (205,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/04/2017 13:28
14.04.2017 16 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.04.2017 (180,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/04/2017 10:16
20.04.2017 11 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.04.2017 (265,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/04/2017 13:53
27.04.2017 34 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 03/10/2014 13:48
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 11/05/2017 08:35
  • Liczba odsłon: 12772
  • Ilość załączników: 47
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta

poniedziałek 8.00-18.00

wtorek-piątek 7.00-16.00