Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 2881470
ostatnia aktualizacja: 18.04.2018 14:20

Komisja Rewizyjna

Skład komisji:

Grzegorz Łukszo - Przewodniczący Komisji

Michal Przybylski

Jarosław Ankiewicz

Maciej Jankowiak

Włodzimierz Majewski

 

Przedmiot działania komisji określony jest w załączniku nr 6 do Statutu Gminy Suchy Las - Regulamin Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Suchy Las.

 

 

Termin najbliższego posiedzenia Komisji Rewizyjnej:

 

24.04.2018 o godz. 16:00, sala konferencyjna, Urząd Gminy. Temat: kontrola wykonania budżetu za rok 2017.

 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Rewizyjnej na 2018 rok (285,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/12/2017 13:51
15.12.2017 46 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Rewizyjnej na 2017 rok (284,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:26
16.12.2016 231 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Rewizyjnej na 2016 rok (207,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:36
21.12.2015 279 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Rewizyjnej na 2015 rok (149,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:38
09.09.2015 547 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola wydatkowania środków przyznanych organizacjom pozarządowym, stowarzyszeniom oraz innym podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego (2,79 MB)
Ostatnia modyfikacja: 22/04/2016 09:29
22.04.2016 251 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola budowy przedszkola w Chludowie (1,47 MB)
Ostatnia modyfikacja: 22/04/2016 09:30
22.04.2016 267 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola budowy chodnika w ciągu ul. 7 Pułku Strzelców Konnych w Biedrusku (1,90 MB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2016 14:24
23.05.2016 286 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola w zakresie remontów placówek oświatowych przeprowadzonych w 2015 r. (2,88 MB)
Ostatnia modyfikacja: 06/04/2017 11:40
06.04.2017 109 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola Referatu Promocji i Gazety Sucholeskiej (8,14 MB)
Ostatnia modyfikacja: 05/07/2017 14:02
05.07.2017 96 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.02.2015 (321,52 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:28
09.09.2015 493 Pobierz plik
Załącznikprotokół z kontroli i wystąpienie pokontrolne - kontrola w zakresie realizacji inwestycji oświatowej - filii Szkoły Podstawowej w Suchym Lesie przy ul. Konwaliowej (1,09 MB)
Ostatnia modyfikacja: 28/03/2018 13:17
28.03.2018 8 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.04.2015 (159,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:28
09.09.2015 487 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.05.2015 (173,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 12:43
09.09.2015 1177 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.05.2015 (162,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:28
09.09.2015 465 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 01.06.2015 (279,80 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 12:17
09.09.2015 459 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.06.2015 (230,07 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:28
09.09.2015 409 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 15.06.2015 (1,70 MB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 12:34
09.09.2015 409 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.08.2015 (307,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/10/2015 12:46
01.10.2015 422 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 01.10.2015 (188,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:04
10.12.2015 305 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.10.2015 (250,14 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:04
10.12.2015 341 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.10.2015 (171,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:05
10.12.2015 318 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.10.2015 (285,46 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:06
10.12.2015 295 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 18.11.2015 (180,75 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2015 17:08
28.12.2015 305 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.11.2015 (348,17 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2015 17:09
28.12.2015 378 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 30.11.2015 (294,81 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/12/2015 09:09
10.12.2015 325 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.12.2015 (281,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/12/2015 17:09
28.12.2015 294 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.12.2015 (331,25 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/04/2016 08:13
28.04.2016 280 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 30.12.2015 (286,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/04/2016 08:13
28.04.2016 249 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 07.01.2016 (303,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/03/2016 08:25
24.03.2016 219 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.02.2016 (301,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/03/2016 08:25
24.03.2016 225 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.03.2016 (296,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/05/2016 14:12
23.05.2016 248 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.04.2016 (165,85 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/04/2016 08:13
28.04.2016 274 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.04.2016 (280,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/05/2016 09:16
12.05.2016 280 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 11.05.2016 (325,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2016 09:12
14.06.2016 252 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 18.05.2016 (318,64 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2016 09:13
14.06.2016 246 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.05.2016 (407,42 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/06/2016 09:13
14.06.2016 230 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.06.2016 (2,77 MB)
Ostatnia modyfikacja: 01/09/2016 08:45
01.09.2016 228 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 13.06.2016 (501,52 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/09/2016 08:45
01.09.2016 186 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.06.2016 (2,05 MB)
Ostatnia modyfikacja: 27/10/2016 08:36
27.10.2016 165 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 15.09.2016 (435,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/10/2016 08:36
27.10.2016 195 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 10.10.2016 (441,68 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/10/2016 08:36
27.10.2016 306 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.10.2016 (3,16 MB)
Ostatnia modyfikacja: 17/11/2016 09:58
17.11.2016 232 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.10.2016 (441,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2016 10:42
09.12.2016 169 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.11.2016 (410,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2016 10:34
09.12.2016 216 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.12.2016 (825,65 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/01/2017 16:41
16.01.2017 150 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.12.2016 (400,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/01/2017 16:41
16.01.2017 150 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 16.01.2017 (432,57 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/02/2017 07:01
15.02.2017 150 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 05.04.2017 (205,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/04/2017 13:28
14.04.2017 125 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.04.2017 (180,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/04/2017 10:16
20.04.2017 108 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.04.2017 (265,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/04/2017 13:53
27.04.2017 138 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 10.05.2017 (193,73 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2017 07:17
30.05.2017 112 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.05.2017 (402,53 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/06/2017 07:29
22.06.2017 92 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.05.2017 (193,44 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/06/2017 07:29
22.06.2017 111 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.09.2017 (351,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/11/2017 14:38
06.11.2017 49 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 03.10.2017 (3,46 MB)
Ostatnia modyfikacja: 06/11/2017 14:38
06.11.2017 52 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.10.2017 (318,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/11/2017 14:40
06.11.2017 52 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.10.2017 (284,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/11/2017 10:16
07.11.2017 66 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 07.11.2017 (277,46 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/11/2017 13:30
27.11.2017 47 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.11.2017 (326,90 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/02/2018 13:15
09.02.2018 26 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.12.2017 (310,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/02/2018 13:15
09.02.2018 25 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.02.2018 (132,70 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/02/2018 11:54
16.02.2018 28 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 15.02.2018 (989,36 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/03/2018 12:54
12.03.2018 15 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 03/10/2014 13:48
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 18/04/2018 09:07
  • Liczba odsłon: 21205
  • Ilość załączników: 62
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00