Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 1586866
ostatnia aktualizacja: 23.05.2017 09:44

Komisja Komunalna i Ochrony Środowiska

Skład Komisji:

Agnieszka Targońska-Przewodnicząca Komisji

Małgorzata Salwa-Haibach

Krzysztof Pilas

Grzegorz Łukszo

Wojciech Korytowski

Grzegorz Rewers

Paweł Tyrka

Przedmiotem działania komisji są sprawy komunalne, gospodarka ściekowa i ochrona środowiska naturalnego, gospodarka odpadami, utrzymanie zieleni, rolnictwo i melioracja. 

 

Termin najbliższego posiedzenia Komisji Komunalnej i Ochrony Środowiska:

18.05.2017 r., godz. 15:30, Urzad Gminy, sala konferencyjna. Temat: opiniowanie projektów uchwał na sesję majową. 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Komunalnej i Ochrony Środowiska na 2017 rok (296,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:23
16.12.2016 42 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Komunalnej i Ochrony Środowiska na 2016 rok (204,55 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:41
21.12.2015 159 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Komunalnej i Ochrony Środowiska na 2015 rok (124,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 285 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 9.01.2015 (307,47 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 420 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.02.2015 (131,33 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 456 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.03.2015 (212,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 299 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.04.2015 (184,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 318 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.05.2015 (212,31 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 695 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.09.2015 (313,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/10/2015 11:31
29.10.2015 182 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.06.2015 (308,48 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 323 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.08.2015 (323,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 433 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.09.2015 (299,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/09/2015 08:49
23.09.2015 251 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.10.2015 (329,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/11/2015 11:19
25.11.2015 197 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.11.2015 (303,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2015 08:44
09.12.2015 145 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 03.12.2015 (191,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/02/2016 08:10
05.02.2016 104 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.12.2015 (274,54 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/02/2016 08:11
05.02.2016 230 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 15.12.2015 (244,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/02/2016 08:11
05.02.2016 104 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.02.2016 (267,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/04/2016 12:02
27.04.2016 148 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.02.2016 (283,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/04/2016 12:02
27.04.2016 154 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.03.2016 (266,37 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/05/2016 09:38
13.05.2016 155 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.04.2016 (263,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/04/2016 12:02
27.04.2016 197 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.04.2016 (256,57 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/05/2016 09:39
13.05.2016 163 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.05.2016 (168,26 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/06/2016 14:53
17.06.2016 111 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia wspólnego KKiOŚ i KF-BiRG 23.05.2016 (449,89 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:47
24.08.2016 92 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.06.2016 (330,71 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:47
24.08.2016 77 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.08.2016 (398,94 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/09/2016 08:31
28.09.2016 59 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.09.2016 (420,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2017 06:59
24.01.2017 64 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.09.2016 (470,18 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/11/2016 10:04
23.11.2016 65 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.11.2016 (444,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/01/2017 08:14
25.01.2017 42 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 01.12.2016 (474,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/03/2017 14:19
25.01.2017 39 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.01.2017 (381,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/03/2017 14:20
27.03.2017 14 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.03.2017 (437,28 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/05/2017 14:44
09.05.2017 7 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.04.2017 (278,53 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/05/2017 14:44
09.05.2017 6 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 05/01/2015 10:48
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 11/05/2017 08:49
  • Liczba odsłon: 9401
  • Ilość załączników: 34
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta

poniedziałek 8.00-18.00

wtorek-piątek 7.00-16.00