Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 3545699
ostatnia aktualizacja: 11.12.2018 12:54

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego

Skład komisji:

Włodzimierz Majewski-Przewodniczący

Urszula Ćwiertnia

Zbigniew Hącia

Ryszard Tasarz 

Dariusz Matysiak

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie bezpieczeństwa obywateli, ruchu drogowego oraz likwidacji zagrożeń środowiskowych.



Termin najbliższego posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego:

 

16.10.2018 r., godz. 15:00, Urząd Gminy, salka konferencyjna na I piętrze. Temat: podsumowanie prac komisji w kadencji 2014-2018.                                                    

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2018 rok (203,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2018 07:16
24.01.2018 85 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2017 rok (208,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:24
16.12.2016 218 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2016 rok (143,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:40
21.12.2015 345 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na 2015 rok (135,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 560 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.01.2015 (106,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 404 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.02.2015 (112,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 504 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.03.2015 (117,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 404 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.04.2015 (115,64 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 456 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.05.2015 (257,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 508 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.06.2015 (0,00 B)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 404 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.08.2015 (269,25 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/09/2015 08:50
23.09.2015 549 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.09.2015 (184,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/10/2015 11:33
29.10.2015 322 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.10.2015 (228,11 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/11/2015 11:17
25.11.2015 312 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.11.2015 (367,27 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2015 08:45
09.12.2015 277 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 03.12.2015 (247,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 13/01/2016 08:15
13.01.2016 387 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 08.01.2016 (298,50 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/03/2016 14:31
07.03.2016 215 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 18.02.2016 (266,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/03/2016 11:00
23.03.2016 239 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.03.2016 (194,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2016 08:34
02.06.2016 246 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.04.2016 (263,66 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/06/2016 08:34
02.06.2016 266 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.05.2016 (238,88 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:50
24.08.2016 201 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.06.2016 (226,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/08/2016 08:45
24.08.2016 202 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.08.2016 (273,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2016 08:28
14.12.2016 177 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.09.2016 (390,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2016 11:27
03.11.2016 192 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.10.2016 (458,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/11/2016 08:19
23.11.2016 186 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.11.2016 (327,97 kB)
Ostatnia modyfikacja: 14/12/2016 08:29
14.12.2016 178 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 13.12.2016 (310,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/01/2017 07:20
25.01.2017 155 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.01.2017 (317,41 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 10:17
22.02.2017 155 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.02.2017 (434,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/03/2017 11:47
29.03.2017 190 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.03.2017 (361,30 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/04/2017 08:43
26.04.2017 181 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.04.2017 (269,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2017 12:06
21.06.2017 138 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.05.2017 (229,51 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/06/2017 12:06
21.06.2017 129 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.06.2017 (491,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:28
27.09.2017 87 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.08.2017 (595,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:29
27.09.2017 108 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 05.09.2017 (298,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2017 12:29
27.09.2017 93 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.09.2017r. (393,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 25/10/2017 12:15
25.10.2017 115 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.10.2017 (422,00 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2017 07:51
03.11.2017 97 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.11.2017 (483,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/12/2017 07:47
20.12.2017 70 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.11.2017 (304,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 20/12/2017 07:47
20.12.2017 82 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.12.2017 (412,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2018 07:10
24.01.2018 69 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.01.2018 (94,76 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/02/2018 07:30
28.02.2018 45 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.02.2018 (67,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/03/2018 12:00
21.03.2018 45 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.03.2018 (65,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2018 09:03
30.05.2018 30 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 17.04.2018 (107,35 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/05/2018 09:03
30.05.2018 32 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 29.05.2018 (82,59 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/08/2018 16:20
27.08.2018 31 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.06.2018 (223,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2018 07:04
29.08.2018 23 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.07.2018 (107,56 kB)
Ostatnia modyfikacja: 29/08/2018 07:06
29.08.2018 22 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 28.08.2018 (90,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/09/2018 12:08
21.09.2018 18 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.09.2018 (70,84 kB)
Ostatnia modyfikacja: 26/10/2018 10:28
26.10.2018 12 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 05/01/2015 10:46
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 26/10/2018 10:28
  • Liczba odsłon: 15987
  • Ilość załączników: 51
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00