Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 1892704
ostatnia aktualizacja: 17.08.2017 11:48

Komisja Finansowo-Budżetowa i Rozwoju Gospodarczego

Skład komisji:

Dariusz Matysiak-Przewodniczący Komisji

Małgorzata Salwa-Haibach

Paweł Tyrka

Jarosław Ankiewicz

Michał Przybylski

Agnieszka Targońska

Wojciech Korytowski

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy dotyczące finansów i budżetu Gminy, sprawy z zakresu planowania przestrzennego, gospodarowania gruntami i rozwoju gospodarczego.


Termin najbliższego posiedzenia Komisji Finansowo-Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego:

 

     24.08.2017, godz. 16:00, sala konferencyjna, Urząd Gminy. Temat:wnioski dotyczące wywołania i sporządzenia mpzp.

     28.08.2017, godz. 16:00, sala konferencyjna, Urząd Gminy. Temat: opiniowanie projektów uchwał na sesję sierpniową.


 

 

 


 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Finansowo-Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego na 2017 rok (242,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:25
16.12.2016 61 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Finansowo-Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego na 2016 rok (132,57 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:34
21.12.2015 160 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Finansowo-Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego na 2015 rok (122,24 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:38
09.09.2015 269 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.01.2015 (430,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:38
09.09.2015 470 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.01.2015 (320,82 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:38
09.09.2015 255 Pobierz plik
Załącznikzałącznik do protokołu komisji z 26.01.2015 (5,61 MB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 263 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 9.02.2015 (237,33 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:38
09.09.2015 228 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 9.02.2015 (237,33 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 453 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.02.2015 (223,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 225 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.03.2015 (304,45 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 226 Pobierz plik
Załącznikzałącznik nr 1 do protokołu 23.03.2015 (533,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 452 Pobierz plik
Załącznikzałącznik nr 2 do protokołu 23.03.2015 (404,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 260 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 30.03.2015 (225,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 267 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.04.2015 (231,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 292 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.05.2015 (239,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 370 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.06.2015 (255,55 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/09/2015 11:33
22.09.2015 330 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.08.2015 (320,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/09/2015 09:50
17.09.2015 327 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.09.2015 (414,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/09/2015 11:34
22.09.2015 213 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.09.2015 (347,43 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2015 11:57
03.11.2015 167 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.10.2015 (333,55 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/11/2015 08:47
24.11.2015 157 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.10.2015 (330,79 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/11/2015 08:47
24.11.2015 177 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.11.2015 (324,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2015 08:41
09.12.2015 212 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 7.12.2015 (942,07 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/01/2016 07:38
05.01.2016 150 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.12.2015 (521,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/01/2016 07:39
05.01.2016 256 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.01.2016 (495,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/03/2016 14:31
07.03.2016 125 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.02.2016 (296,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/04/2016 08:09
15.04.2016 114 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.03.2016 (409,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/04/2016 08:07
12.04.2016 249 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.03.2016 (261,91 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/04/2016 08:07
12.04.2016 126 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 11.04.2016 (435,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/06/2016 07:59
01.06.2016 168 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.04.2016 (291,77 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/06/2016 09:16
01.06.2016 151 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 16.05.2016 (351,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2016 09:05
23.08.2016 123 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia wspólnego KF-BiRG i KKiOŚ 23.05.2016 (449,89 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2016 09:05
23.08.2016 106 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.06.2016 (434,48 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2016 09:05
23.08.2016 107 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.08.2016 (458,58 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2016 09:09
27.09.2016 125 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.09.2016 (373,81 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 14:49
22.02.2017 60 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.10.2016 (333,10 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/11/2016 08:00
16.11.2016 68 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.10.2016 (392,17 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/11/2016 08:01
16.11.2016 67 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.11.2016 (571,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/12/2016 09:01
07.12.2016 74 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 05.12.2016 (985,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2017 14:27
24.01.2017 48 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.12.2016 (419,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 14:50
22.02.2017 40 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.01.2017 (1,12 MB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 14:52
22.02.2017 44 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.02.2017 (460,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:57
10.05.2017 22 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.03.2017 (473,75 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:58
10.05.2017 26 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.03.2017 (478,68 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:58
10.05.2017 22 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 10.04.2017 (179,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:58
10.05.2017 24 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.04.2017 (200,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:59
10.05.2017 26 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.05.2017 (441,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/06/2017 07:43
22.06.2017 17 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 05/01/2015 10:45
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 17/08/2017 08:47
  • Liczba odsłon: 12979
  • Ilość załączników: 51
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00