Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 1710842
ostatnia aktualizacja: 23.06.2017 12:48

Komisja Finansowo-Budżetowa i Rozwoju Gospodarczego

Skład komisji:

Dariusz Matysiak-Przewodniczący Komisji

Małgorzata Salwa-Haibach

Paweł Tyrka

Jarosław Ankiewicz

Michał Przybylski

Agnieszka Targońska

Wojciech Korytowski

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy dotyczące finansów i budżetu Gminy, sprawy z zakresu planowania przestrzennego, gospodarowania gruntami i rozwoju gospodarczego.


Termin najbliższego posiedzenia Komisji Finansowo-Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego:

 

     12.06.2017, godz. 16:00, sala konferencyjna, Urząd Gminy. Temat:zapoznanie się z argumantami spółki LARG i wniosek o zmianę mpzp. 

     19.06.2017, godz. 16:00, sala konferencyjna, Urząd Gminy. Temat: opiniowanie projektów uchwał na sesję czerwcową.


 

 

 


 

 

 

 

Załączniki

Załącznikplan pracy Komisji Finansowo-Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego na 2017 rok (242,21 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2016 13:25
16.12.2016 51 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Finansowo-Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego na 2016 rok (132,57 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/12/2015 10:34
21.12.2015 152 Pobierz plik
Załącznikplan pracy Komisji Finansowo-Budżetowej i Rozwoju Gospodarczego na 2015 rok (122,24 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:38
09.09.2015 258 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.01.2015 (430,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:38
09.09.2015 445 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.01.2015 (320,82 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:38
09.09.2015 241 Pobierz plik
Załącznikzałącznik do protokołu komisji z 26.01.2015 (5,61 MB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 253 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 9.02.2015 (237,33 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:38
09.09.2015 217 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 9.02.2015 (237,33 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 419 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.02.2015 (223,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 213 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.03.2015 (304,45 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 211 Pobierz plik
Załącznikzałącznik nr 1 do protokołu 23.03.2015 (533,39 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 436 Pobierz plik
Załącznikzałącznik nr 2 do protokołu 23.03.2015 (404,63 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 245 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 30.03.2015 (225,61 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 257 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.04.2015 (231,98 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 282 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.05.2015 (239,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:39
09.09.2015 361 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.06.2015 (255,55 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/09/2015 11:33
22.09.2015 318 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.08.2015 (320,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 17/09/2015 09:50
17.09.2015 313 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.09.2015 (414,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/09/2015 11:34
22.09.2015 202 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.09.2015 (347,43 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/11/2015 11:57
03.11.2015 159 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 19.10.2015 (333,55 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/11/2015 08:47
24.11.2015 150 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.10.2015 (330,79 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/11/2015 08:47
24.11.2015 163 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.11.2015 (324,72 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/12/2015 08:41
09.12.2015 200 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 7.12.2015 (942,07 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/01/2016 07:38
05.01.2016 143 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.12.2015 (521,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/01/2016 07:39
05.01.2016 235 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.01.2016 (495,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/03/2016 14:31
07.03.2016 114 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.02.2016 (296,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/04/2016 08:09
15.04.2016 105 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 14.03.2016 (409,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/04/2016 08:07
12.04.2016 226 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.03.2016 (261,91 kB)
Ostatnia modyfikacja: 12/04/2016 08:07
12.04.2016 116 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 11.04.2016 (435,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/06/2016 07:59
01.06.2016 154 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 25.04.2016 (291,77 kB)
Ostatnia modyfikacja: 01/06/2016 09:16
01.06.2016 141 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 16.05.2016 (351,04 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2016 09:05
23.08.2016 113 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia wspólnego KF-BiRG i KKiOŚ 23.05.2016 (449,89 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2016 09:05
23.08.2016 97 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.06.2016 (434,48 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2016 09:05
23.08.2016 99 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 22.08.2016 (458,58 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/09/2016 09:09
27.09.2016 108 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 26.09.2016 (373,81 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 14:49
22.02.2017 43 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 04.10.2016 (333,10 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/11/2016 08:00
16.11.2016 60 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.10.2016 (392,17 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/11/2016 08:01
16.11.2016 56 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 21.11.2016 (571,62 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/12/2016 09:01
07.12.2016 62 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 05.12.2016 (985,93 kB)
Ostatnia modyfikacja: 24/01/2017 14:27
24.01.2017 35 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 12.12.2016 (419,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 14:50
22.02.2017 33 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 23.01.2017 (1,12 MB)
Ostatnia modyfikacja: 22/02/2017 14:52
22.02.2017 38 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.02.2017 (460,05 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:57
10.05.2017 13 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 20.03.2017 (473,75 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:58
10.05.2017 15 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 27.03.2017 (478,68 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:58
10.05.2017 13 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 10.04.2017 (179,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:58
10.05.2017 16 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 24.04.2017 (200,60 kB)
Ostatnia modyfikacja: 10/05/2017 07:59
10.05.2017 18 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia komisji 09.05.2017 (441,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 22/06/2017 07:43
22.06.2017 2 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 05/01/2015 10:45
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 22/06/2017 07:44
  • Liczba odsłon: 12188
  • Ilość załączników: 51
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta

poniedziałek 8.00-18.00

wtorek-piątek 7.00-16.00