Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 1587055
ostatnia aktualizacja: 23.05.2017 09:44

Sekretarz


SEKRETARZ

Joanna Nowak
tel.61-8926-288
adres e-mail: [email protected]
pokój 118 

Sekretarz Gminy przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w środy w godzinach 15.00 do 16.00. 

Zakres zadań:

Sekretarz odpowiada w urzędzie za: organizację pracy, wdrażanie i przestrzeganie przepisów prawa, politykę zarządzania zasobami ludzkimi, kontrolę zarządczą, działanie systemu antykorupcyjnego.

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  • kierowanie pracą Biura Rady Gminy oraz Biura Kadr i Płac
  • zarządzanie zasobami ludzkimi w Urzędzie, w tym ogłaszanie i przeprowadzanie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
  • zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w Urzędzie, w tym przygotowywanie lub opiniowanie projektów uchwał Rady, prowadzenie spraw procedury odwoławczej od decyzji organów nadzoru dotyczących uchwał Rady, 
  • zapewnienie warunków materialno-technicznych dla działalności Urzędu,
  • bieżące dostosowywanie, w odniesieniu do zmieniających się potrzeb i zadań Urzędu, podziału zadań pomiędzy komórki organizacyjne,
  • kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji,
  • czuwanie nad prawidłową obsługą klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, koordynowanie standardów i procedur w Urzędzie,
  • nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady i zarządzeń Wójta,
  • prowadzenie rejestru, koordynowanie, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków,
  • prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi i lustracyjnymi osób zobowiązanych do ich składania,
  • organizacja i koordynowanie spraw w zakresie wyborów powszechnych, referendów, wyborów do organów jednostek pomocniczych gminy i spisów,
  • współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy, koordynacja realizacji zadań lokalnych,
  • organizacja konsultacji z mieszkańcami,
  • wydawanie decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej,
  • realizacja zadań w ramach kontroli zarządczej w Urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych,
  • ocenianie stopnia i prawidłowości wykonania zadań przez podległe komórki organizacyjne, 
  • koordynowanie współpracy między nadzorowanymi komórkami oraz współpracy tych komórek z komórkami nadzorowanymi przez inne osoby z Kierownictwa,
  • dokonywanie okresowej oceny kierowników nadzorowanych komórek organizacyjnych, pracowników podległych Biur i samodzielnego stanowiska oraz występowanie o przyznanie dla nich nagród,
  • organizacja praktyk i staży dla studentów i absolwentów.


Sekretarz bezpośrednio nadzoruje pracę:

1)        Wydziału Organizacyjno-Gospodarczego,

2)        Biura Rady Gminy,

3)        Biura Kadr i Płac,

4)        Referatu Promocji Gminy,

5)        Archiwum Zakładowego.

 

Oświadczenia majątkowe: dostępne w załącznikach

Załączniki

ZałącznikJoanna_Nowak_za_rok_2014 (1,63 MB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:40
09.09.2015 452 Pobierz plik
ZałącznikJoanna Nowak - za rok 2015 (3,36 MB)
Ostatnia modyfikacja: 18/07/2016 14:42
18.07.2016 183 Pobierz plik
ZałącznikJoanna Nowak - za rok 2016 (1,37 MB)
Ostatnia modyfikacja: 22/05/2017 16:22
22.05.2017 1 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 01/06/2014 23:12
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Ślęzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 22/05/2017 16:22
  • Liczba odsłon: 5504
  • Ilość załączników: 3
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta

poniedziałek 8.00-18.00

wtorek-piątek 7.00-16.00