Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 3318511
ostatnia aktualizacja: 21.09.2018 15:55

Gminna Pracownia Urbanistyczna

STANOWISKA I PRACOWNICY:

 

stanowisko ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego

Małgorzata Ratajczak

pok. nr A14

tel. 61 8926-286


Adrian Karwat

pok. nr A16

tel.61 8926-509

 

ZADANIA GMINNEJ PRACOWNI URBANISTYCZNEJ

1)   kształtowanie ładu przestrzennego Gminy,

 2)  przygotowanie i aktualizacja  materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania  gminy,  strategii rozwoju gminy oraz planów społeczno – gospodarczych,

 3)   wykonywanie analiz  dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, przygotowywania materiałów geodezyjnych do opracowania planu oraz ustalenia niezbędnego zakresu prac planistycznych,

 4)   opracowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

 5)   przygotowanie  i przeprowadzanie procedur uchwalania planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy,

 6)   współpraca z projektantami planów oraz instytucjami, służąca sprawnemu przebiegowi procesów planistycznych,

 7)   współdziałanie z gminną komisją  urbanistyczno – architektoniczną,

 8)   współdziałanie z sołtysami i przewodniczącymi zarządów osiedli w zakresie organizacji zebrań dotyczących planów miejscowych,

 9)   opracowanie koncepcji i kompleksowych programów modernizacyjnych w zakresie infrastruktury technicznej oraz terenów zielonych,

 10) optymalne przygotowanie procesów scaleń, podziałów i organizacji korzystnych dla Gminy rozwiązań ekonomicznych – na etapie przygotowania planów do uchwalenia,

 11)  prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę.

 

Załączniki

Załącznikwniosek do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Suchy Las (27,65 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 08:55
03.09.2015 453 Pobierz plik
Załącznikwniosek do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (28,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/09/2015 02:47
08.09.2015 457 Pobierz plik
Załącznikuwagi do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Suchy Las (28,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 08:55
03.09.2015 380 Pobierz plik
Załącznikuwagi do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (28,67 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/09/2015 23:42
08.09.2015 426 Pobierz plik
Załącznikwniosek o sporządzenie lub zmianę planu miejscowego (36,35 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/09/2015 07:53
06.09.2015 438 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Joanna Urbaniak
  • Autor wpisu: Kamila Ślęzak
  • Data dodania: 30/12/2014 11:25
  • Autor ostatniej modyfikacji: Kamila Jankowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 03/09/2018 14:46
  • Liczba odsłon: 13347
  • Ilość załączników: 6
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00