Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 16377607
ostatnia aktualizacja: 30.04.2024 12:49

Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 28 lutego 2024r. WD.6740.57.2023.ST

OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO z dnia 28 lutego 2()24 r.

Działając na podstawie art. Ilc, art. llf ust. 3 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 162 z późn. zm.), w związku z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023r. poz. 775 z późn. zm.) — zwanej dalej „k.p.a.”

zawiadamiam

o wydaniu dnia 16 lutego 2024 r. decyzji Starosty Poznańskiego nr 11/2024 0 zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulic Lazurowej (IKDD), Cynowej (2KDD) i Tytanowej (3KDD) wraz ze skrzyżowaniem z ul. Obornicką i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, z rygorem natychmiastowej wykonalności (znak sprawy: WD.6740.57.2023.ST).

Od niniejszej decyzji służy odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia stron o jej wydaniu. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 01.03.2024 r., tj. od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Poznaniu, urzędu gminy właściwego ze względu na przebieg drogi oraz w urzędowym publikatorze teleinformatycznym — Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów oraz w prasie lokalnej.

Treść decyzji zostanie również zamieszczona na stronie internetowej: www.bip.powiat.poznan.pl, w zakładce ogłoszenia/komunikaty — inwestycje drogowe, od dnia 01.03.2024 r.

Strony niniejszego postępowania mogą się zapoznać z treścią decyzji w Starostwie Powiatowym w Poznaniu, Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań (l piętro, pokój 142, tel.61-84-10796), w godzinach pracy Urzędu. Z aktami sprawy można zapoznać się po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia wizyty: telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail: zrid@powiat.poznan.pl.

Z up. Starosty Poznańskiego Maciej Andraszyk

Dyrektor Wydziału

Dróg i Gospodarki Przestrzennej

(dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym)

Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się:

1. Tablica ogłoszeń i BIP Starostwa Powiatowego w Poznaniu

2. Tablica ogłoszeń i BIP właściwego Urzędu Gminy

3. Prasa lokalna

Dokument podpisany elektronicznie dnia: 2024.02.29 0 godzinie: 09:40:31 przez: Maciej Andraszyk.

Załączniki

ZałącznikObwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 28 lutego 2024r. WD.6740.57.2023.ST (574,03 kB)
Ostatnia modyfikacja: 21/03/2024 09:12
21.03.2024 14 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Katarzyna Rajmann-Trelka
  • Autor wpisu: Starosta Poznański
  • Data dodania: 21/03/2024 09:12
  • Autor ostatniej modyfikacji: Katarzyna Rajmann-Trelka
  • Data ostatniej modyfikacji: 21/03/2024 09:12
  • Kategoria: Obwieszczenia innych organów
  • Liczba odsłon: 68
  • Ilość załączników: 1
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00