Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 6198517
ostatnia aktualizacja: 20.10.2020 14:33

Zarządzenie nr 15/2019 z dnia 28/01/2019

Zarządzenie nr 15/2019 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 28 stycznia 2019r. w przedmiocie ustanowienia Regulaminu utrzymania czystości ulic i placów oraz zieleni na terenie Gminy Suchy Las w roku 2019

Kategoria: Regulamin

Słowa Kluczowe

  • REGULAMIN UTRZYMANIA CZYSTOśCI ULIC I PLACóW ORAZ ZIELENI NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W ROKU 2019

Metryka

  • Wprowadzone przez: Katarzyna Nowak
  • Autor wpisu: Wójt Gminy Suchy Las
  • Symbol: Zarządzenie nr 15/2019
  • Data podjęcia: 28/01/2019
  • Data dodania wpisu: 11/02/2019 15:22
  • Autor ostatniej modyfikacji: Anna Stachowiak
  • Data ostatniej modyfikacji: 11/02/2019 15:25
  • Ilość załączników: 1
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Załączone pliki

Załącznikzarządzenie nr 15/2019 (176,12 kB)
Ostatnia modyfikacja: 11/02/2019 15:23
11.02.2019 132 Pobierz plik

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00 (w godz. 14.00-15.00 chcąc złożyć pismo proszę korzystać z domofonu)