Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 4030817
ostatnia aktualizacja: 19.06.2019 14:02

MODERNIZACJA UL. ŻURAWINOWEJ W SUCHYM LESIE,GMINA SUCHY LAS

Załączone pliki


Ogłoszenie o przetargu

ZałącznikTablica-ogłoszenie o zamówieniu (1,69 MB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2015 05:30
07.09.2015 337 Pobierz plik

Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami

Załącznikzal nr 3 do siwz-projekt umowy (403,46 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 11:21
05.09.2015 318 Pobierz plik
Załącznikzal nr 2 do siwz-formularz oferty (98,82 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 01:16
05.09.2015 265 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST1 (31,74 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 09:08
09.09.2015 260 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST2 (241,15 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 09:09
09.09.2015 256 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST3 (48,13 kB)
Ostatnia modyfikacja: 04/09/2015 02:05
04.09.2015 240 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST4 (37,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 240 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST5 (57,34 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 248 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST6 (80,38 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 245 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST7 (56,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 14:18
05.09.2015 249 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST8 (150,02 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 21:20
03.09.2015 279 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST9 (156,16 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 248 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST10 (80,90 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 255 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST11 (78,85 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:36
09.09.2015 257 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST12 (207,36 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2015 23:10
07.09.2015 263 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST13 (175,10 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 285 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST14 (169,47 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 20:27
03.09.2015 293 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST15 (230,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 255 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST16 (287,23 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 07:54
05.09.2015 237 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST17 (68,10 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 239 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST18 (63,49 kB)
Ostatnia modyfikacja: 09/09/2015 11:27
09.09.2015 306 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST19 (337,92 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 06:05
03.09.2015 313 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST20 (870,40 kB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 00:21
05.09.2015 235 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST21 (82,43 kB)
Ostatnia modyfikacja: 03/09/2015 22:00
03.09.2015 544 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: ST22 (680,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 244 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: opis (34,30 kB)
Ostatnia modyfikacja: 08/09/2015 11:55
08.09.2015 240 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: plan sytuacyjny (1,85 MB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:42
31.08.2015 273 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: przekroje normalne (150,96 kB)
Ostatnia modyfikacja: 31/08/2015 23:43
31.08.2015 216 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: przedmiar-kanał technologiczny (92,09 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/09/2015 10:58
06.09.2015 340 Pobierz plik
Załącznikzal nr 1 do siwz- opis przedmiotu zamówienia: przedmiar-drogowe (71,87 kB)
Ostatnia modyfikacja: 23/08/2015 16:50
23.08.2015 316 Pobierz plik
ZałącznikSIWZ (7,21 MB)
Ostatnia modyfikacja: 05/09/2015 11:43
05.09.2015 218 Pobierz plik

Wybór oferty najkorzystniejszej

ZałącznikTablica ogłoszeń - wybór oferty najkorzystniejszej 26.08.2015 (191,08 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2015 05:28
07.09.2015 187 Pobierz plik

Zawarcie umowy

ZałącznikTablica_ogloszenie o udzieleniu zamowienia (297,33 kB)
Ostatnia modyfikacja: 07/09/2015 05:29
07.09.2015 178 Pobierz plik

Metryka

  • Opublikowano dnia: 13/07/2015 16:38
  • Termin składania ofert: 28/07/2015 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 28/07/2015 09:05
  • Wprowadzone przez: Tomasz Chorąży
  • Autor ostatniej modyfikacji: Tomasz Chorąży
  • Data ostatniej modyfikacji: 14/09/2015 11:45
  • Kategoria: Robota budowlana
  • Tryb przetargu: Przetarg Nieograniczony
  • Stan: Rozstrzygnięte - zawarcie umowy
  • Wartość: Powyżej 30 tys. euro
  • Odsłon: 10996
  • Ilość załączników: 33
  • Formularz kontaktowy
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj

Formularz kontaktowy


Przewiń do góry

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 15.00

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00