Ta strona używa mechanizmu ciasteczek. Więcej informacji oraz przykład jego wyłączania dostępny jest na tej stronie. Kontynuując korzystanie ze strony zgadzasz się na działanie mechanizmu ciasteczek.

Akceptuję

Aby poruszać się po menu za pomocą klawiatury wybierz odpowiednie menu za pomocą kombinacji klawiszy Shift+liczba. Np. Shift+1 dla menu górnego, a następnie użyj strzałek do poruszania się po menu.

Ukryj za pomocą ESC

 
BIP Biuletyn Informacji Publicznej Suchy Las
Biuletyn Informacji Publicznej - Urzędu Gminy Suchy Las
Strona Główna
Nawigacja

data rozpoczęcia działania systemu: 01.06.2015
ilość odwiedzin strony: 19108837
ostatnia aktualizacja: 17.04.2025 14:45

Komisja Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego (2024-2029)

Skład Komisji:

1. Sylwia Sawińska - Przewodnicząca Komisji

2. Joanna Pągowska

3. Radosław Banaszak

4. Grzegorz Słowiński

5. Joanna Radzięda

6. Michał Wojtyna

7. Wiesława Prycińska.

 

Przedmiotem działania komisji są sprawy Gminy w zakresie budżetu, finansów, planowania przestrzennego, gospodarowania nieruchomościami i rozwoju gospodarczego.

 

Termin najbliższego posiedzenia Komisji:

16 kwietnia 2025 r., godz. 12.00, Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna, sala konferencyjna na I piętrze. Temat: wizytacja zabytków na terenie gminy.

22 kwietnia 2025 r., godz. 14.00, Park Wodny Octopus, sala konferencyjna. Temat: opiniowanie projektów uchwał na kwietniową sesję.

Załączniki

ZałącznikPlan pracy Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego na 2025 r. (111,26 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/12/2024 15:01
16.12.2024 40 Pobierz plik
ZałącznikPlan pracy Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego na 2024 r. (110,43 kB)
Ostatnia modyfikacja: 27/06/2024 07:45
27.06.2024 68 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 20.05.2024 r. (79,64 kB)
Ostatnia modyfikacja: 16/07/2024 12:10
16.07.2024 64 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 27.08.2024 r. (84,06 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/12/2024 11:08
02.12.2024 39 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.09.2024 r. (110,32 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/12/2024 11:08
02.12.2024 42 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 14.10.2024 r. (290,94 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/12/2024 11:09
02.12.2024 40 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 21.10.2024 r. (100,51 kB)
Ostatnia modyfikacja: 02/12/2024 11:09
02.12.2024 44 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.11.2024 r. (55,95 kB)
Ostatnia modyfikacja: 30/12/2024 09:12
30.12.2024 39 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 26.11.2024 r. (72,69 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/01/2025 14:19
28.01.2025 33 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 29.11.2024 r. (102,19 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/01/2025 14:20
28.01.2025 34 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 03.12.2024 r. (125,99 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/01/2025 14:20
28.01.2025 35 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 05.12.2024 r. (101,58 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/01/2025 14:22
28.01.2025 30 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 10.12.2024 r. (81,90 kB)
Ostatnia modyfikacja: 28/01/2025 14:23
28.01.2025 36 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 28.01.2025 r. (118,89 kB)
Ostatnia modyfikacja: 06/03/2025 07:52
06.03.2025 28 Pobierz plik
Załącznikprotokół z posiedzenia Komisji z dnia 25.02.2025 r. (139,83 kB)
Ostatnia modyfikacja: 15/04/2025 14:57
15.04.2025 18 Pobierz plik

Metryka

  • Wprowadzone przez: Kamila Jankowiak
  • Autor wpisu: Radni Gminy Suchy Las
  • Data dodania: 08/05/2024 10:07
  • Autor ostatniej modyfikacji: Dorota Majchrzak
  • Data ostatniej modyfikacji: 15/04/2025 14:57
  • Liczba odsłon: 1523
  • Ilość załączników: 16
  • Rejestr zmian tego elementu
Wersja XML Zapisz do PDF Drukuj>

Urząd Gminy Suchy Las

ul. Szkolna 13,
62-002 Suchy Las
tel. 061 8926-250

www.suchylas.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 10.00 - 17.00,

wtorek - piątek 8.00 - 14.00

 

Biuro Obsługi Interesanta (przyjmowanie podań)

poniedziałek 8.00-17.00

wtorek-piątek 7.00-15.00